صفحه اصلی / استان ها / البرز / استقرار ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس البرز در حرم امام خمینی(ره)
استقرار ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس البرز در حرم امام خمینی(ره)

استقرار ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس البرز در حرم امام خمینی(ره)

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز در کلیه محورهای مواصلاتی استان از پنجشنبه 10 خرداد ماه آغاز شده و تا شنبه 19 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

آمبولانس اورژانس

«مهرداد بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با فرا رسیدن ۱۴ خرداد  و به منظور گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین لیالی قدر ، مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز همچون سال‌های گذشته، با تمام توان و امکانات آماده خدمت به زائرین روزه‌دار حرم مطهر و نیز شب زنده داران لیالی قدر است.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که از سوی این مرکز، ضمن استقرار  بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس در مسیر جاده‌ها و مراسم احیاء  تعداد یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،  چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس با آمادگی کامل ۳۰  نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی آقا و خانم مستقر در حرم مطهر و آماده ارائه خدمات درمانی به زائرین حرم مطهر هستند. 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز افزود: محل استقرار تیم درمانی اورژانس البرز در پارکینگ غربی حرم مطهر است.

بابایی اظهار کرد: همچنین روز جمعه ۱۸ خرداد ماه پوشش امدادی فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه و راهپیمایی روز جهانی قدس در دستور کار این مرکز قرار دارد.

وی یادآور شد: استقرار جاده‌ای آمبولانس‌های اورژانس البرز در کلیه محورهای مواصلاتی استان از پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه آغاز شده و تا شنبه ۱۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.