صفحه اصلی / استان ها / فارس / ساماندهی موزه و مقبره‌ی محمد نمازی در شیراز

ساماندهی موزه و مقبره‌ی محمد نمازی در شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، احیاء، تقویت موزه و ساماندهی مقبره‌ی مرحوم محمد نمازی را از برنامه‌های مد نظر این دانشگاه اعلام کرد که با مشارکت اوقاف فارس اجرایی می‌شود.

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، علی بهادر در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، ضمن بررسی شرایط موقوفه های سلامت فارس، بر توسعه تعامل دو سازمان در راستای کمک به ارتقای سلامت مردم استان، تاکید کرد .

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مراکز درمانی و خدماتی استان فارس که پیشینه‌ی ارزشمندی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارد، از موقوفه‌های سلامت محسوب می‌شود، این جایگاه را الگویی مناسب در کشور دانست و افزود: امید است بتوانیم با توسعه همکاری‌ها، گام‌های موثرتری در امر خدمت رسانی به مردم، در امر مهم سلامت برداریم‌.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس نیز مشارکت در امر وقف را وظیفه‌ای انسانی و موجب افتخار دانست و خواستار تداوم و تقویت همکاری‌ها شد.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی با تاکید بر لزوم توسعه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، موضوع ساخت بیمارستان سرطان جنوب بر پایه وقف دسته جمعی را یادآور شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.