صفحه اصلی / استان ها / کرمان / تقدیر نماینده ولی فقیه در کرمان از عملکرد رزم‌حسینی
تقدیر نماینده ولی فقیه در کرمان از عملکرد رزم‌حسینی

تقدیر نماینده ولی فقیه در کرمان از عملکرد رزم‌حسینی

امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات شایسته استاندار کرمان، اظهار کرد: بنده بخش کوچکی از عملکرد استاندار کرمان از نزدیک دیدم، رزم‌حسینی یک مسئول با برنامه بود و نقشه راهی برای هر اقدامی داشت تا به هدف مورد نظر برسد، همچنین تشریفاتی عمل نکردن و مردمی بودن استاندار کرمان قابل ستایش است.

رزم حسینی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام”حسن علیدادی‌سلیمانی” پیش از ظهر امروز ۱۲ خردادماه در شورای اداری استان کرمان گفت: امیدواریم در مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه حضور گسترده مردم را شاهد باشیم، ضمن آنکه مراسم روز قدس را با وحدت و همدلی با اقتدار برگزار کنیم.

وی با بیان این مطلب که وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم در سه جایگاه باید پاسخگو باشیم، ادامه داد: هر مسئولی باید در پیشگاه خداوند متعال، در پیشگاه مردم و در پیشگاه وجدانشان جوابگو باشند.

وی با بیان این مطلب که جنس رزم‌حسینی از جنس رزمنده و از مردان نیک دوران مقدس است، تصریح کرد: رزم‌حسینی در مدیریت کلان استان کرمان بود، مدیری که با دست پاکی مدیریت را تحویل داد و حتی یک ریال از حقوق این دوران را وارد زندگی خود نکرد و این موضوع در تاریخ ماندگار خواهد شد.

علیدادی‌سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از رزم حسینی اظهار کرد: امیدوارم دولت جمهوری اسلامی که با دقت این مسئولیت را به کسی واگذارد کند همانطور که در دوران رزم‌حسینی با قدرت و رشادت جلو می‌رفت، ادامه یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.