صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / عملکرد فرهنگی امام راحل اصلی‌ترین عامل رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی است
عملکرد فرهنگی امام راحل اصلی‌ترین عامل رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

عملکرد فرهنگی امام راحل اصلی‌ترین عامل رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: عملکرد فرهنگی امام راحل، اصلی‌ترین عاملی است که موجب شد انقلاب امام به 40 سالگی برسد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی

حجت‌الاسلام عباس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چه عواملی را منشا رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی می ‌ دانید، عنوان کرد: عملکرد فرهنگی و روشنگری‌هایی که حضرت امام (ره) در خصوص رژیم ستمشاهی طاغوت بعمل آورد موجب بیداری مردم شد و آگاه شدن مردم هدف را برای ملت روشن کرد و پایه‌های نظام را به پشتوانه مردمی مستحکم کرد.

وی رهبری امام و پشتوانه مردمی را دو عامل مهم در پیروزی نظام اسلامی و استمرار آن بیان کرد و گفت: اخلاص و ایمان امام راحل موجب محبوبیت آن بزرگوار در بین مردم شد و مردم با پذیرش قلبی امام راحل حمایت خود را برای تشکیل حکومت دینی اعلام کردند و پای آرمان های امام برای شکل گیری این نهضت ایستادند. این ایستادگی پس از امام در تبعیت از خلف صالح ایشان رهبری معظم انقلاب که ادامه دهنده راه و اصول تبیین شده از سوی امام است، ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به روشنگری مناسب توسط امام در تمامی مقاطع نهضت اشاره کرد و گفت: این روشنگری چه در دوران امام و چه بعد از آن در دوران رهبری مقام معظم رهبری موجب حمایت قاطع مردم از ولی فقیه شده است و معتقدند هرگونه انشقاق بین مردم و رهبری منجر به تزلزل در پایه‌های نظام خواهد شد.

وی درخصوص بزرگترین رسالت نزدیکان و یاران امام برای استمرار هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: نخستین اولویت تبیین منویات و ایده‌های امام به صورت شفاف و صریح و پرهیز از هرگونه انحراف است. در این رابطه باید از هرگونه افراط و تفریط پرهیز شود چراکه این امر آسیب زا خواهد بود.

هاشمی با اشاره به شناخت خوب امام از پیرامون خود، اظهار کرد: دشمن شناسی امام راحل و شناخت و معرفت بالای ایشان موجب شده بود که این کشور از تمامی توطئه افکنی‌ها مصون بماند و امروز نیز یاران امام باید با بصیرت و شناخت دشمن همان ایده و تفکر را به منصه ظهور برسانند تا این انقلاب آسیبی نبیند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.