صفحه اصلی / استان ها / البرز / انقلاب اسلامی برای همه مظلومان جهان الگو شد
انقلاب اسلامی برای همه مظلومان جهان الگو شد

امام جمعه کرج:

انقلاب اسلامی برای همه مظلومان جهان الگو شد

امام جمعه کرج به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) تربیت شده مکتب حضرت علی(ع) بود؛ انقلابی که امام پدید آورد الگویی برای تمام مظلومان جهان شد.

امام جمعه کرج

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه یازدهم خرداد ماه کرج از فضیلت ماه رمضان و شب‌های قدر گفت و خاطرنشان کرد: حضور در مراسم شب‌های قدر می‌تواند در زندگی انسان تغییرات اساسی ایجاد کند.

حسنی همدانی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی(ع) در ایام پیش رو اظهار کرد: مطالعه زندگی این امام بزرگ اهمیت زیادی دارد؛ امام علی(ع) عدالت را در دوران خود به معنای واقعی برقرار کرد و ما هم به عنوان شیعه ایشان باید از خود در مورد گام برداشتن در این مسیر سوال بپرسیم.

امام جمعه کرج شیعه واقعی امام علی(ع) را کسی دانست که عدالت را برقرار کند و گفت: حافظان بیت‌المال باید برای مردم کار کنند، بر روی آن حساس باشند، در آن صرفه‌جویی کنند و از اسراف بپرهیزند.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته با بیان اینکه سیاست خارجی امام علی (ع) باید بازخوانی شود افزود: ایشان می‌فرمایند نباید دشمن را دوست دانست با این وجود برخی در کشور به دنبال برجام دیگری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: مسئولان باید از شیوه‌های مدیریتی امام علی (ع) بهره ببرند و ایشان را الگو قرار دهند.

وی در ادامه به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) نیز اشاره کرد و گفت: امام خمینی تربیت شده مکتب حضرت علی(ع) بود؛ انقلابی که امام پدید آورد الگویی برای تمام مظلومان جهان شد.

حسینی همدانی با بیان اینکه از وصیت‌های امام باید درس گرفته شود تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی که خود را پیرو امام می‌دانند خط امام را فراموش و از آن فاصله گرفته‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.