صفحه اصلی / استان ها / فارس / آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در جهرم
آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در جهرم

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در جهرم

با برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در جهرم، زمینه‌ آزادی 30 زندانی در این شهرستان فراهم شد.

آزادی زندانیان

به گزارش کسب و کار نیوز، فرماندار شهرستان جهرم در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: امسال با تامین ۱۵ میلیارد ریال، زمینه‌ آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان جهرم فراهم شده است.

علیرضا صحرائیان با بیان اینکه ۱۰ میلیارد از کل مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی را خیرین تامین کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سال گذشته با مساعدت ۱۲ میلیاردی ستاد دیه، ۲۲ زندانی آزاد شده بودند.

صحرائیان با اشاره به امکان افزایش کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان جهرم اظهار کرد: با توجه به فرهنگی عمومی جهرم، جا برای رشد این کمک‌ها وجود دارد و ما نباید خیرین را از ثواب کمک برای آزادی زندانیان غیرعمد محروم کنیم، در این راستا باید از ظرفیت دستگاه‌های مختلف استفاده شود . 

وی خاطرنشان کرد: ستاد دیه به زندانیانی کمک می کند که توانایی پرداخت بدهی‌های خود را نداشته باشند، ستاد این زندانیان را برای ارائه درخواست اعسار به دادگاه‌ها دلالت خواهد داد تا آن‌ها بتوانند پس از قبول درخواست اعسار از زندان آزاد شوند و بدهی‌های خود را به صورت اقساط پرداخت کنند . 

صحرائیان فرهنگ‌ سازی و آموزش مردم در زمینه‌‌هایی مانند آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی، قوانین مربوط به چک و پرداخت مهریه را در جهت کاهش جرم در کشور بسیار ضروری و مهم دانست و گفت: آزادسازی زندانیان نقش مهمی در سلامت بهداشت روانی و دادن انرژی مثبت به جامعه دارد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.