صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فتاحی: پرسپولیس و استقلال باید بلیت‌فروشی اینترنتی انجام دهند
فتاحی: پرسپولیس و استقلال باید بلیت‌فروشی اینترنتی انجام دهند

فتاحی: پرسپولیس و استقلال باید بلیت‌فروشی اینترنتی انجام دهند

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید پرسپولیس و استقلال برای برگزاری داربی‌ها و استفاده ۹۰ به ۱۰ هواداران‌شان از ظرفیت ورزشگاه آزادی ملزم به فروش بلیت از طریق بلیت‌فروشی اینترنتی هستند.

امیر حسین فتاحی

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید فتاحی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر، پنج‌شنبه شب در حاشیه قرعه‌کشی هجدهمین دوره این مسابقات در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: فکر می‌کنم مراسم خوبی برگزار شد. ما هم در این‌گونه مراسم‌ها و هم در مراسم‌هایی که برای قهرمانی تیم‌ها برگزار شد هم سطح اروپا و آسیا بودیم و اگر شایستگی‌مان بیش از آن‌ها نباشد، کم‌تر از آن‌ها نیز نبود.

او درباره غیبت بعضی تیم‌ها در این مراسم، گفت: این مساله مربوط به خود تیم‌ها می‌شود. ما نمی‌توانیم حضور در این مراسم را اجبار کنیم. ما به خاطر تیم‌ها این مراسم را زود برگزار کردیم و تاریخ آن را نیز ۹ یا ۱۰ خرداد مشخص کرده بودیم. ما می‌توانستیم بعد از جام جهانی و ۱۰ روز مانده به لیگ این مراسم را برگزار کنیم اما با زود برگزار شدن این قرعه‌کشی تیم‌ها کار راحت‌تری برای حضور در لیگ هجدهم دارند. دلیل این که تاریخ داربی را دقیق نگفتم و به پنجم یا ششم بودن آن اکتفا کردیم بررسی سایر شرایط تا آن زمان بود. این کار ما نوعی احترام به تیم‌ها بود، ما نمی‌خواستیم تیم‌ها تدارک بازی‌های دوستانه‌ای را ببینند که ممکن بود با آن حریفان در هفته‌های ابتدایی بازی داشته باشند. دوستانی که در چنین برنامه‌هایی و هم‌چنین جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ شرکت نمی‌کنند نباید گله‌ای هم درباره برگزاری و برنامه‌ریزی مسابقات داشته باشند.

فتاحی ادامه داد: من از شفر تشکر می‌کنم که به این مراسم آمد اما برانکو که ایران نبود حداقل می‌توانست نماینده‌ای را به سازمان لیگ بفرستد. سال آینده استقلال و پرسپولیس و تیم‌هایی که در آسیا شرکت دارند کار سختی دارند زیرا بازی‌های ما فشرده است و کار دیگری هم نمی‌توانیم بکنیم زیرا انتهای لیگ با ماه رمضان هم‌زمان می‌شود و سپس با شب‌های قدر و فیفادی که اردوی تیم ملی در آن برگزار خواهد شد روبه‌رو می‌شویم. چهار نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد کار سختی دارند و از الان باید به فکر باشند. این کار درست نیست که پس از این که بازی خود را انجام دادند و شکست خوردند، شکست خود را تقصیر برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ بیندازند.

او درباره ۹۰ به ۱۰ شدن ظرفیت هواداران در داربی‌های لیگ هجدهم، گفت: همان‌طور که پارسال گفته بودیم این امر انجام خواهد شد و سازوکار آن در حال آماده شدن است. اگر این کار بخواهد صورت بگیرد بلیت فروشی باید ۱۰۰ درصد به صورت الکترونیکی باشد، جایگاه هواداران و بحث امنیتی ورزشگاه باید با برنامه‌ریزی مناسب انجام شود. تا روزی که داربی برگزار شود این کارها صورت خواهد گرفت. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ملزم هستند به خاطر احترام به هواداران‌شان فصل بعد بلیت‌فروشی خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره نبودن ستاره در لوگوی پرسپولیس در حاشیه این مراسم، گفت: دو ستاره استقلال به خاطر قهرمانی این تیم در آسیاست و این که پرسپولیس به خاطر ۱۰ قهرمانی‌اش خواستار زدن ستاره بر روی لوگوی این تیم است چیزی غیرمتعارف در لیگ ماست که باید بررسی شود. در بعضی از لیگ‌های اروپایی این وجود دارد که به خاطر۱۰ قهرمانی یا سه قهرمانی یک ستاره به لوگوی آن تیم‌ها اضافه می‌شود اما ما باید این قضیه را بررسی کنیم، درست همانند این مساله که اگر پرسپولیس بتواند قهرمانی سوم در لیگ برتر را کسب کند یا هر تیمی در هر مسابقات داخلی سه قهرمانی کسب کند ما جام آن مسابقات را به آن تیم خواهیم داد و جام جدیدی برای دوره‌های بعدی خواهیم ساخت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.