صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / کولاکویچ: درس‌های زیادی از هفته دوم خواهیم آموخت/معروف: با تیم‌های بهتری بازی داریم

لیگ ملت‌های والیبال؛

کولاکویچ: درس‌های زیادی از هفته دوم خواهیم آموخت/معروف: با تیم‌های بهتری بازی داریم

در نشست خبری پیش از آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ در سن خوآن آرژانتین ایگور کولاکویچ و سعید معروف به دشواری دیدارهای این هفته اشاره کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز، پیش از آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، نشست خبری گروه که به میزبانی سن‌خوآن آرژنتین با حضور تیم‌های ایران و ایتالیا و کانادا از فردا شب آغاز می‌شود، برگزار شد و سرمربیان و کاپیتان‌های چهار تیم حاضر در این گروه به صحبت درباره هفته دوم پرداختند.

ایگور کولاکویچ سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: با تیم‌های بسیار خوب و قدرتمندی در این جا هم گروه هستیم و مطمئنا چیز های زیادی از بازی مقابل این تیم ها خواهیم آموخت. امیدوارم در این هفته شاهد تورنمنت خوبی باشیم.

همچنین سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به عملکرد ضعیف در هفته نخست اظهار کرد: ما در حالی برای اولین بار به آٰرژانتین آمده ایم که دو بازی از سه بازی هفته گذشته‌مان را باخته‌ایم. به جایی آمده‌ایم که تیم‌های خیلی بهتری حضور دارند. سعی می کنیم عملکرد خیلی بهتری از خود مان به نمایش بگذاریم.

تیم ملی والیبال ایران بامداد شنبه و از ساعت ۱:۴۰ دقیقه مهمان شاگردان خولیو ولاسکو در تیم ملی آرژانتین خواهد بود و در دو دیرار بعدی به مصاف کانادا و ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.