صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سرمربی مراکش: کی‌روش مربی باهوشی است/ برای تفریح به روسیه نمی‌رویم
سرمربی مراکش: کی‌روش مربی باهوشی است/ برای تفریح به روسیه نمی‌رویم

سرمربی مراکش: کی‌روش مربی باهوشی است/ برای تفریح به روسیه نمی‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به ستایش از کارلوس کی‌روش پرداخت و او را مربی باهوشی دانست. او از انگیزه بالا برای صعود به دور بعد گفت.

هرو رنارد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از لوتس، تیم ملی فوتبال مراکش یکی از حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. سرمربی مراکش با وجود آن که تیم او در گروه بسیار سختی قرار دارد اما امیدوار به صعود است.

هرو رنارد گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم اما باید به خود ایمان داشته باشیم. نباید از تیم‌های اسپانیا و پرتغال که بازیکنانی چون سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو را دارند بترسیم و البته ایران که برای دومین دوره پیاپی به جام جهانی صعود می‌کند. در درجه نخست باید به صعود از گروه خود فکر کنیم و بر این باور هستم که می‌توانیم به چنین چیزی برسیم.

او ادامه داد: قبول دارم که در گروه سختی قرار داریم اما اگر این گونه فکر کنیم که اسپانیا، پرتغال و ایران در رنگینگ از ما بهتر هستند و شانس برابر آنها نداریم پس بهتر است برای زیارت و سیاحت به روسیه برویم. نمی‌خواهم زنگ تفریح دیگر تیم‌ها باشیم. من برای نتیجه گرفتن به روسیه می‌روم. روسیه کشور زیبایی است اما باید بتوانیم زیبایی را در این کشور خلق کنیم. حساب ویژه‌ای روی هواداران خود داریم و باید به بهترین شکل عمل کنیم.

رنارد درباره دیدار دوستانه ایران برابر ترکیه گفت: نکته‌های زیادی از این دیدار یادداشت کرده‌ایم اما در نهایت این یک دیدار دوستانه بود و نباید روی آن زیاد تمرکز کرد. کی‌روش برای چهارمین بار پیاپی است که در جام جهانی شرکت می‌کند که این یک دستاور بزرگ است. او از تجربه بسیار بالایی برخوردار است و مربی باهوشی است. تیم او در جام جهانی آماده خواهد بود و ما هم آماده خواهیم شد.

سرمربی مراکش درباره روز گرفتن بازیکنان گفت: باید متخصصان در این زمینه نظر دهند. وظیفه من این است که تیم را بسیار آماده کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.