چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / قم / رسیدن به شهر هوشمند قم طبق چشم انداز ۱۴۰۴ غیر قابل پیش بینی است
رسیدن به شهر هوشمند قم طبق چشم انداز ۱۴۰۴ غیر قابل پیش بینی است

استاندار:

رسیدن به شهر هوشمند قم طبق چشم انداز ۱۴۰۴ غیر قابل پیش بینی است

استاندار قم گفت: رسیدن به شهر هوشمند طبق چشم انداز ۱۴۰۴یا سند ۱۴۱۴ امری غیر قابل پیش بینی است اما بستگی به این دارد که چگونه کار را به صورت اساسی برنامه ریزی، شروع و فرهنگ سازی کنیم.

شهر هوشمند

سید مهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر لزوم هوشمندسازی شهر قم، گفت:  این یک امر مهم و اجتناب ناپذیر است و این موضوع ابعاد مختلفی دارد که باید بررسی شود تا نحوه اجرای آن که بسیار مهم است، مشخص شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نظر در زمینه شهر هوشمند باید کارهای کارشناسی دقیق انجام شود و کسانی که در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کنند باید اشراف کامل اطلاعاتی داشته باشند.

استاندار قم یکی از مهمترین لازمه های تحقق شهر هوشمند را فرهنگ سازی دانست و بیان کرد: اگر این فرهنگ سازی انجام نشود هوشمند سازی شهر قم تحقق پیدا نخواهد کرد و حتماً باید انتفاع کاربر به عنوان یک اولویت باشد؛ به عنوان مثال وقتی من می خواهم از شهر هوشمند استفاده کنم ارتباط را زمانی می توانم برقرار کنم که احساس انتخاب کنم.

صادقی عنوان کرد: انتفاع فقط مادی نیست یعنی صرفه جویی در اوقات کاری و .. را نیز شامل می شود؛

استاندار قم با بیان این که بخشی از اقدامات جهت هوشمند سازی استان آغاز شده است، خاطر نشان کرد: مدیران ارشد شهری به این باور رسیدند که باید به این سمت حرکت کرد که این نکته مهم است و باید توجه داشت که باید ابزارهای لازم را برای فرهنگ سازی در جهت هوشمندسازی شهر قم فراهم کنیم و به تمام ابعاد مختلف آن توجه کنیم تا این امر تحقق پیدا کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.