صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / مشکلات مالی نباید مانع اعزام بانوان به مسابقات ورزشی شود
مشکلات مالی نباید مانع اعزام بانوان به مسابقات ورزشی شود

مشکلات مالی نباید مانع اعزام بانوان به مسابقات ورزشی شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با استاندار هرمزگان از ورزشکاران مدال‌آور بین‌المللی و کشوری در بدو ورود تجلیل به عمل خواهد آمد.

ورزش بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز، نخستین نشست نوابین هیئت‌های ورزشی به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

غلامعلی دانشور در این نشست اظهار کرد: امیدوارم در سال ۹۷ با تلاش تمامی روسای هیئت‌ها و نواب رئیس‌ها شاهد موفقیت‌های بیش‌تر ورزش بانوان باشیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم این نشست‌ها اثرات مثبتی داشته باشد و باعث رفع مشکلات و نیازهای ورزش بانوان استان شود.

دانشور تصریح کرد: ورزش بانوان نیز مانند ورزش آقایان مهم است زیرا نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و باید ورزش بانوان در صدر اولویت‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال گذشته کمک‌های خوبی از سوی اداره کل به‌تمامی هیئت‌های ورزشی استان صورت گرفت و در سال جدید هم در حد توان خود به هیئت‌های ورزشی خصوصاً حوزه بانوان کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با استاندار هرمزگان از ورزشکاران مدال‌آور بین‌المللی و کشوری در بدو ورود تجلیل به عمل خواهد آمد.

دانشور با بیان اینکه نباید هیچ تیمی از بانوان به خاطر کمبود اعتبارات به مسابقات اعزام نشود، اظهار کرد: باید همه تیم‌های بانوان به‌طور منسجم و با آمادگی لازم در مسابقات کشوری حضور یابند.

همچنین مسئول امور ورزش بانوان استان اظهار کرد: اتاق فکری برای برنامه‌ریزی و توسعه ورزش بانوان در حوزه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی تشکیل داده‌ایم.

سحر رضایی تصریح کرد: مطابق تقویم هیئت‌های ورزشی باید سالانه به مناسبت‌های مختلف برنامه اجرا و گزارش آن را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه از تمامی هیئت‌ها خواستارم بانک اطلاعاتی از مربیان خود تهیه و ارائه کنند، اضافه کرد: به‌زودی طی مراسمی از نخبه‌های ورزشی، مدال‌آوران، مربیان و بزرگان ورزش بانوان استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.