صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ساخت فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب پردیس آغازشد
ساخت فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب پردیس آغازشد

باحضور وزیر نیرو

ساخت فاز ۲ تصفیه خانه فاضلاب پردیس آغازشد

عملیات اجرایی ساخت بخش دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پردیس استان تهران روز پنجشنبه با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز،این تصفیه خانه به ظرفیت ۲۴ هزار مترمکعب در شبانه روز ۱۲۵ هزار نفر از جمعیت مردم شهرستان پردیس را زیر پوشش قرار خواهد داد.
وزارت نیرو هدف از انجام این طرح را اجرای مصوبات شورای عالی امنیت ملی به منظور جلوگیری از آلودگی منابع تامین کننده آب شرب شهر تهران، پیشگیری از انتشار آلودگی‌های زیست محیطی و بیماری‌های واگیردار، بالابردن سطح بهداشت عمومی و ارتقای بهداشت محیط، زیبایی شهر و محیط زندگی شهروندان و… اعلام کرده است.
فرماندار پردیس در این مراسم گفت: اجرای این عملیات جنبه حیاتی و ارزش فوق العاده ای برای منطقه دارد.
مرتضی حیدری با اشاره به مشکلات مسکن مهر این شهرستان بیان کرد: مسکن مهر پردیس در حوزه زیربنایی با مشکلات متعددی مواجه است، تعهدات دولت معوق شده و مردم و متقاضیان گله مند هستند.
وی با اشاره به اینکه طرح آب و فاضلاب مسکن مهر پردیس ۶۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد، از وزارت نیرو خواست که باتوجه به مشکلات موجود ۴۰ درصد باقی مانده را برعهده بگیرد تا امسال به اتمام برسد.
همچنین در این مراسم که استاندار تهران و جمعی از مدیران وزارت نیرو نیز حضور داشتند مرکز پایش آزمایشگاه کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب طرح «جوادالائمه» در ساختمانی به مساحت ۲۵۰ مترمربع دارای چهار واحد آزمایشگاهی نیز بهره برداری شد.
براساس آنچه اعلام شده این مرکز به منظور کنترل و اندازه گیری تمامی شاخص‌های کیفی آب و فاضلاب مطابق با استاندارهای ملی به منظور تامین و توزیع پایدار آب شرب سالم و بهداشتی و جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب راه‌اندازی شده است.
شهرستان پردیس در شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.