صفحه اصلی / استان ها / البرز / انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح مرکز سینمایی ساوجبلاغ در البرز
انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح مرکز سینمایی ساوجبلاغ در البرز

انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح مرکز سینمایی ساوجبلاغ در البرز

استاندار البرز گفت: امکانات فرهنگی استان زیبنده هنرمندان نیست.

سالن سینما

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه البرز، محمدعلی نجفی عصر امروز  پنجشنبه دهم خرداد در نشست وزیر ارشاد با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد که در فرهنگسرای امام علی (ع) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک حضور وزیر ارشاد در البرز منشاء برکات خوبی برای ارتقای زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه البرز هنرمندان نامی زیادی را در خود جای داده اما از لحاظ امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی بسیار ضعیف است.

وی ابراز کرد: باید پذیرفت امکانات فرهنگی البرز به هیچ وجه زیبنده هنرمندان و اسطوره های فرهنگی این استان نیست و باید زمینه توسعه آنها فراهم شود.

این مسئول توضیح داد: دولت دوازدهم با توام توان درصدد ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف کشور است ولی واقعیت این است محدودیت‌های مالی اجازه اجرایی کردن تمامی طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه را نمی‌دهد.

استاندار البرز ابراز کرد: برای رفع کمبودهای این بخش از بخش خصوصی می‌خواهیم وارد میدان شود و با سرمایه‌گذاری زمینه رفع کمبودها را فراهم کند.

نجفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نیمه کاره ماندن مرکز سینمایی ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی مرکز سینمایی ساوجبلاغ که از ۱۶ سال پیش نیمه‌تمام مانده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت عادلانه از هنرمندان رشته‌های مختلف گفت: امیدواریم با حمایت‌های لازم شرایط خوبی    برای تمامی اهالی فرهنگ و هنر استان ایجاد شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.