صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / اعزام کارشناسان شهرداری برای بررسی “مصدومیت نیما سه ساله با افتادن از سرسره”
اعزام کارشناسان شهرداری برای بررسی “مصدومیت نیما سه ساله با افتادن از سرسره”

پیرو خبر ایسنا شهرداری منطقه 15 پاسخ داد

اعزام کارشناسان شهرداری برای بررسی “مصدومیت نیما سه ساله با افتادن از سرسره”

پیرو خبر "مصدومیت کودک سه ساله با افتادن از سرسره" در پارک گلچین منطقه 15 که بر خروجی ایسنا قرار گرفت، شهرداری منطقه در پاسخ به این خبر از پیگیری کارشناسان برای بررسی این اتفاق خبر داد و گفت: شهرداری به خانواده نیما کودک سه ساله دچار حادثه شده اعلام همکاری و مساعدت کرده و کارشناسان مربوطه را نیز برای بررسی وسایل بازی پارک مذکور اعزام کرده است.

نیما

به گزارش کسب و کار نیوز، در پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ درباره این حادثه آمده است: « ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده جهت تنویر افکار عمومی باستحضار می‌رساند: بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی در راستای خدمت رسانی و ایجاد فضاهای تفریحی و فراغتی شهروندان احداث می‌شود. در این راستا تعداد ۱۲۴ بوستان به مساحت بیش از ۶۷۰ هکتار در منطقه ۱۵ ایجاد شده که در اغلب آنها وسایل بازی کودک و وسایل ورزشی نصب است.

درخصوص گزارش حادثه‌ای که به نقل از پدر محترم کودک حادثه دیده در خبرگزاری ایسنا منتشر شد به محض اطلاع از موضوع، کارشناسانی برای بازدید از وسیله بازی یاد شده اعزام شدند تا در صورت نیاز اقدامات بعدی برای جلوگیری از حوادث مشابه انجام پذیرد.

ضمنا به منظور دلجویی از خانواده محترم کودک حادثه دیده، شهردار منطقه دیداری نیز با این خانواده داشته و اعلام کرده که آماده هرگونه همکاری و مساعدت هستیم.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کودک عزیزمان، نسبت به پیش بینی تمهیدات ایمنی لازم در فضاهای شهری که مورد استفاده شهروندان عزیز است، تاکید مجدد به عمل آمده تا از تکرار حوادث ناخوشایند این چنینی جلوگیری به عمل آید.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.