صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / همشیک: کار کردن با آنچلوتی افتخار بزرگی است
همشیک: کار کردن با آنچلوتی افتخار بزرگی است

همشیک: کار کردن با آنچلوتی افتخار بزرگی است

کاپیتان ناپولی تاکید کرد که به جدایی از این تیم فکر نمی‌کند. او کار کردن با آنچلوتی را افتخار بزرگی برای خود می‌داند.

مارک همشیک

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، باشگاه ناپولی تصمیم گرفت که در بعد از پایان همکاری با مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید خود را انتخاب و با کارلو آنچلوتی قرارداد امضا کند.

مارک همشیک، کاپیتان ناپولی این گونه به انتخاب آنچلوتی واکنش نشان داد: تلفنی با آنچلوتی صحبت کردم. برای من افتخار بزرگی است که با این مربی سرشناس کار کنم. دی لورنتیس، مربی بزرگی را برای هدایت ناپولی انتخاب کرد و طبیعی است که از این انتخاب خوشحال باشم. آنچلوتی مربی است که به پیروزی و کسب جام عادت کرده است و این باعث می‌شود تا چنین وضعیتی در تیم او هم به وجود آید.

او درباره ساری، گفت‌: نباید فراموش کنیم که ساری زحمت زیادی در ناپولی کشید و توانست تغییرات زیادی در تیم به وجود آورد. به نظرم او دیگر چیز جدیدی برای انتقال نداشت و به همین خاطر تصمیم گرفت که به همکاری خود پایان دهد. نباید از رفتن ساری خوشحال بود. او مربی بزرگی بود اما خوشبختانه باشگاه با مربی بسیار خوبی قرارداد امضا کرده است.

همشیک که بهترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی به شمار می‌آید درباره آینده خود با این تیم ایتالیایی، بیان‌ کرد: چیز جدیدی ندارم که بگویم. من سه سال دیگر با ناپولی قرارداد دارم و به حضور خود ادامه خواهم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.