صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / هدیه کاظمی: ‌رقبای آسیایی‌مان پیشرفت چشمگیری داشتند

هدیه کاظمی: ‌رقبای آسیایی‌مان پیشرفت چشمگیری داشتند

‌رقابت‌های کاپ 2 جهانی آلمان در رشته کایاک و کانو برگزار و طی آن در فینال C کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه کاظمی(بانوی هرمزگانی) در رده بیست و پنجم جهان و در کایاک یک‌نفره ۵۰۰۰ متر نیز در رتبه سیزدهم جهان قرار گرفت.

هدیه کاظمی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، افزود: در کایاک یک‌نفره ۵ ٠٠ متر زنان در گروه پنجم با زمان ۱:۵۸٫۵۱۵ هشتم و راهی نیمه‌نهایی شدم که در گروه اول نیمه‌نهایی کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر با زمان ۱:۵۸٫۵۷۲ دقیقه پنجم و راهی فینال C شدم.

وی با بیان اینکه در فینال C ، با زمان ۱:۵۶٫۱۳۲ دقیقه هفتم شدم، اضافه کرد: با این نتیجه و با وجود حریفان قدرتمند در میان ۵۴ شرکت‌کننده در رده بیست و پنجم جهان قرار گرفتم.

کاظمی با بیان اینکه در کایاک یک‌نفره ۵۰۰۰ متر نیز با زمان ۲۳:۲۷.۵۹۲ دقیقه رتبه سیزدهم را کسب کردم، اضافه کرد: نسبت به کارنامه خودم و مسابقات گذشته عملکرد خوبی نداشتم زیرا در سال ۲۰۱۲ توانستم به فینال A این مسابقات برسم.

 این قایقران هرمزگانی با اشاره به اینکه نسبت به گذشته رکورد خود را ۴ ثانیه کاهش دادم، بیان کرد: تا بازی‌های آسیایی جاکارتا نزدیک به ۳ ماه زمان باقیمانده و باید از این فرصت در جهت بهبود رکوردها بهره ببریم.

وی ادامه داد: رقبای آسیایی‌مان نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و به‌طور حتم برای رسیدن به اوج آمادگی در بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه‌ریزی مناسبی خواهند داشت.

کاظمی با بیان اینکه پس از چند روز تعطیلی، تمریناتمان را از سر می‌گیریم، عنوان کرد: برای موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیاز به تلاش و کار زیاد داریم و امیدوارم در این فرصت باقیمانده حداکثر استفاده را ببریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.