صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / لزوم اجرای طرح‌های مصوب در شهرستان‌های استان تهران

استاندار تهران تاکید کرد:

لزوم اجرای طرح‌های مصوب در شهرستان‌های استان تهران

استاندار تهران با اشاره به تصویب طرح‌های عمرانی در شورای برنامه‌ریزی استان تهران که به صورت مشترک با شهرستان‌های این استان برگزار شده است، گفت: باید بر اساس اعتبارات محدود تخصیص داده شده تمامی طرح‌های مصوب در این شورا عملیاتی شود.

مقیمی استاندار تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که امروز (چهارشنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد، تصریح کرد: اعتباراتی که دولت با شرایط سخت فعلی در بخش‌های مختلف اختصاص می‌دهد باید در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد. در زمان اجرای فعالیت‌ها، اعتبارات دستگاه‌ها با آگاهی نسبت به قوانین باید هزینه شود تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اعتبارات استان تهران محدود است به ویژه در طرح‌های عمرانی این محدودیت بیشتر است؛ لذا اعتباراتی که در حوزه عمرانی تخصیص پیدا می‌کند باید به موقع و به شکلی صحیح مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مقیمی ادامه داد: استان تهران بیش از ۱۴ میلیون نفر جمعیت دارد، ولی از اعتبارات کافی برخوردار نیست لذا نیاز است که مجلس و دولت اعتباراتی متناسب با جمعیت این استان مصوب کنند.

استاندار تهران به جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این جلسات در ۱۶ شهرستان استان تهران برگزار شد و تصمیماتی که در آنها برای هر یک از شهرستان‌ها مدنظر قرار گرفت باید طی برنامه‌هایی نسبت به تامین اعتبار آنها اقدامات لازم انجام گیرد تا همه این طرح‌های مصوب اجرایی شود.

وی افزود: موضوع اجرای طرح‌های هادی روستایی «رندان» در بخش کن شهرستان تهران با گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بررسی و آغاز اجرای آن با آرای اعضای شورا مصوب شد. همچنین موضوع قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه و قوانین برنامه پنج ساله ششم توسعه باید به طور کامل مدنظر قرار گیرد.

مقیمی بر ضرورت آگاهی دستگاه‌ها نسبت به احکام و قوانین این برنامه تاکید کرد و افزود: مقرر است سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تا تیرماه سندی درباره عملکرد برنامه‌ای دستگاه‌ها در این بخش تدوین کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.