صفحه اصلی / استان ها / زنجان / روزه‌داری هیچ منافاتی با اهدای خون ندارد

مدیر انتقال خون استان زنجان:

روزه‌داری هیچ منافاتی با اهدای خون ندارد

مدیر انتقال خون استان زنجان اظهار کرد: روزه‌داری هیچ منافاتی با اهدای خون ندارد .

اهدای خون

سیامک اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود داوطلبان اهدای خون، هیچ مشکلی در زمینه تامین فرآورده‌های خونی بیمارستان‌ها در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، گفت: از اهداکنندگان درخواست می‌شود که اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند و این امر انسان دوستانه را در تمام روزهای ماه مبارک رمضان در شیفت صبح و بعد از افطار به انجام برسانند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر خواهشمندیم که افرادی که به هر دلیلی روزه نمی‌گیرند، در این فعالیت سهیم باشند تا در تامین فرآورده‌های خونی مطابق سال‌های گذشته هیچ مشکلی وجود نداشته باشد .

اسدی با اشاره به اینکه روزه‌داری هیچ منافاتی با اهدای خون ندارد، افزود: توصیه می‌شود افراد روزه‌دار صبح‌ها و در حالی‌که حتما سحری میل کرده‌اند به مراکز اهدای خونی رجوع کنند و بعد از افطار نیز بعد از خوردن افطاری نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

مدیر انتقال خون استان زنجان افزود: به جهت اینکه افراد در عصرها و ساعات انتهایی روزه دچار ضعف می‌شوند، این ساعات را به بعد از افطار انتقال داده‌ایم تا مشکلی در این زمینه نباشد .

این مسئول خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته توانستیم صد درصد نیاز خونی استان را در این ماه تامین کنیم که امسال نیز با مشارکت مردم امید است هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.