صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / دستگیری ۲۰ سارق و اراذل و اوباش ‌در بندرعباس
دستگیری ۲۰ سارق و اراذل و اوباش ‌در بندرعباس

دستگیری ۲۰ سارق و اراذل و اوباش ‌در بندرعباس

‌فرمانده انتظامی شهرستلان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم عمومی و دستگیری 20 سارق و اخلالگر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 

‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقب از ایسنا، ‌سرهنگ اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را بصورت ضربتی طی ۲۴ ساعت با قاطعیت تمام در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی‌، مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش، مزاحمین خیابانی، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم‌خیز شهر بندرعباس شناسائی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۹ سارق سیم و کابل برق و مالخر اموال مسروقه، پنج سارق داخل خودرو، یک سارق خودرو، یک زورگیر و چهار سارق بعنف دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل سیم و کابل برق، لوازم و قطعات خودرو و سه دستگاه خودرو کشف شد.

سرهنگ مشایخ با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان، اضافه کرد: بنابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: اعضا باند سارقان با میانگین سنی ۲۴ تا ۳۶ ساله دارای سابقه سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان در زندان با تشکیل یک باند پس از آزادی اقدام به سرقت می‌کردند که تاکنون به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این مسئول انتظامی شهرستان ضمن قدردانی از از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی و شناسایی و دستگیری مجرمان، خواستار تداوم و استمرار و همکاری شهروندان با پلیس از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.