صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / پستی که بر آب‌های خروشان رفتینگ موج انداخت
پستی که بر آب‌های خروشان رفتینگ موج انداخت

پستی که بر آب‌های خروشان رفتینگ موج انداخت

ماجرا از یک پست در توتیتر شروع شد، زمانی که آریا جعفری یکی از ملی پوشان سابق رشته رفتینگ، خبر از حذف خود از مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ به دلیل انتشاری ویدئویی در استوری اینستاگرام خود داد، اما در ادامه مسئول کمیته رفتینگ این موضوع را رد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، پس از آنکه آریا جعفری یکی از ملی پوشان سابق تیم رفتینگ با انتشار پستی در توتیتر خود خبر از حذف نامش در تیم اصفهان و عدم شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات برون مرزی داد؛ مسئول کمیته رفتینگ با رد صحبت‌های وی اعلام کرد که جعفری می‌خواهد با استفاده از قدرت و فشار رسانه وارد تیم ملی شود، در حالی که این موضوع امکان پذیر نیست.

برای روشن شدن این موضوع خبرنگار ورزشی ایسنا با شفیع اف مسئول کمیته رفتینگ فدراسیون و آریا جعفری بازیکن تیم رفتینگ اصفهان مصاحبه‌ای را انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

سید ایمان شفیع اف رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی گفت: ابتدا من چند سئوال دارم که باید از آقای جعفری پرسیده شود که آیا نامه کتبی یا سند شفاهی مبنی بر این که از تیم ملی حذف شده دریافت کرده است؟ آیا به خاطر این مساله ایشان به کمیته انضباطی دعوت شده است؟

وی افزود: در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در مازندران مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و تیم اصفهان هم بر اساس اطلاع رسانی که از سوی فدراسیون صورت گرفته بود در این مسابقات شرکت کرد و ما نمی‌توانیم پیگیر حضور تک تک ورزشکاران در مسابقات ملی باشیم و این وظیفه استان‌ها و هیئت‌های مربوطه و در نهایت مربی تیم است، حالا در مورد عدم حضور ایشان چه اتفاقاتی رخ داده من در جریان نیستم.

وی ادامه داد: زمانی که فردی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نداشته چگونه توقع دارد به اردوی تیم ملی و در ادامه مسابقات اعزام شود؟ آیا ما باید با فشار رسانه‌ها بازیکن به تیم ملی دعوت کنیم؟

شفیع اف تصریح کرد: اطلاع رسانی کاملی به تمام استان‌ها در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی و اعزامی به مسابقات صربستان شد و بر روی سایت فدراسیون نیز قرار گرفت و اصفهان تیم خود را معرفی کرد و قهرمان شد. جعفری بعد از آن که تیم اصفهان قهرمان شد انتظار دارد به اردوی تیم ملی دعوت شود در صورتی که نام وی در لیست ارسالی به ما نبوه است.

وی خاطر نشان کرد: هیئت هر استان زمان و مکان برگزاری هر رویداد را به ورزشکاران اعلام می‌کند و پس از آن ورزشکار باید برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کند. در نامه‌ای که از سوی هیئت قایقرانی استان اصفهان به دست ما رسید اسامی آقایان بهداد مهاجرانی، سید سجاد سهرابی، فرید پورآذریان، حسین اسماعیل زاده عنوان شده است و علیرضا فولادگر مربی و مهرداد رحیمی سرمربی معرفی شده‌اند و نام جعفری در اسامی نبود.

هم چنین آریا جعفری در این خصوص گفت: به عنوان یک ورزشکار با تمام قوانین و مقررات آشنا هستم و به آن احترام می‌گذارم. می دانم زمانی که در مسابقات انتخابی حاضر نبودم، نمی‌توانم در تیم ملی باشم. زمانی که می گویم من را از تیم ملی کنار گذاشته‌اند منظورم تنها مسابقات انتخابی نبوده، بلکه من را به صورت کامل از رفتینگ کنار گذاشتند.

وی افزود: ابتدای سال جاری در مسابقات کاپ جهانی ترکیه، با تیم رفتیگ اصفهان در قالب نماینده ایران به مسابقات اعزام شدیم، در روز افتتاحیه مسابقات، در مراسم رژه تیم‌های شرکت کننده، از هر کشور یک آهنگ پخش می‌شد. آهنگی که برای رژه تیم ایران در نظر گرفته بودند مربوط به یکی از خوانندگان قبل از انقلاب بود، ما هم تعجب کردیم که چرا این آهنگ انتخاب شده است؟ یکی از تماشاگران در این مراسم از رژه تیم ایران فیلمی گرفته بود که آن را در اختیار من قرار داد و من نیز آن را در صفحه شخصی خودم قرار دادم.

وی ادامه داد: رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی در مورد این فیلم از من سؤال کرد و آقای قاضی عسگر گفتند که من برای آقای شفیع اف توضیح لازم را می‌دهم و نیازی نیست شما صحبتی کنید. این مساله گذشت تا برای مسابقات انتخابی تیم ملی در صربستان، هیئت قایقرانی استان هیچ اطلاعی از زمان تمرینات تیم به من نداد، البته از طریق سایت فدراسیون از مسابقات اطلاع پیدا کردم و زمانی که از بچه‌ها پرسیدم مگر تمرینات برگزار نمی‌شود؟ چرا کسی به من خبر نداده؟ گفتند حتماً خود هیئت خبر می‌دهد!

جعفری تاکید کرد: بعد از مسابقات اعضای تیم را دیدم و از آن‌ها پرسیدم چرا به من خبر ندادید؟ مگر من هم تیمی شما نیستم؟ که در پاسخ گفتند اسمی از آریا نبرید، در بایکوت است.

وی ادامه داد: اطلاع دارم بدون حضور در مسابقات انتخابی نمی‌توانم در تیم ملی باشم. آقای شفیع اف درست می‌گوید، من در مسابقات انتخابی حاضر نبودم و نمی‌توانم در تیم ملی باشم، ولی این قدر فنی هستم و می دانم که اگر عنوان می‌کنم من را از تیم ملی کنار گذاشته‌اند منظورم این مسابقات نبوده و می‌خواهم بگویم که من را به صورت کامل از رفتینگ کنار گذاشتند. برای اعزام به کشور صربستان نیازی به این جنجال‌ها ندارم زیرا حتی ممکن است این اتفاق به تمام شدن عمر ورزشی من ختم شود.

ملی پوش سابق رفتینگ با بیان اینکه چه کسی با فشار رسانه ملی پوش شده که من نفر بعدی باشم، خاطر نشان کرد: این صحبت غیر فنی است که تلاش می‌کنم با فضاسازی رسانه‌ای به تیم ملی برگردم. من از روزی که موضوع محرومیتم را عنوان کردم همه جا گفتم که اگر کار من ایرادی داشته چرا کمیته انضباطی من را نخواسته است؟ نه این که رییس کمیته رفتینگ به صورت سلیقه‌ای تصمیم بگیرد و من را از طریق هیئت شهر خودم، به نوعی محروم کند.

انتهای یپام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.