صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / فرزانه توسلی: شورای شهر از پخش نشدن بازیهایمان ناراحت بود/ فدراسیون گفته برای پاداش در اولویتیم
فرزانه توسلی: شورای شهر از پخش نشدن بازیهایمان ناراحت بود/ فدراسیون گفته برای پاداش در اولویتیم

فرزانه توسلی: شورای شهر از پخش نشدن بازیهایمان ناراحت بود/ فدراسیون گفته برای پاداش در اولویتیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اعضای شورای شهر مخالفت خود را از پخش نشدن بازی‌های تیم ملی فوتسال بانوان از صدا و سیما اعلام کردند و خواستار تصمیم فوری در این زمینه بودند.

فرزانه توسلی

 فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان  در گفت و گو با ایسنا در مورد دیدار  کادر و بازیکنان این تیم با شورای شهر تهران گفت: در این دیدار در مورد پخش تلویزیونی مسابقه‌های فوتسال بانوان صحبت شد که همه اعضای شورای شهر از اینکه فینال فوتسال ایران و ژاپن از تلویزیون پخش نشد ناراحت بودند. آنها معتقد بودند صدا و سیما یک طرفه تصمیم گرفته است به گونه‌ای که نظر و علاقه‌ی مردم را برای پخش بازی‌های تیم ملی فوتسال در نظر نگرفت و این مساله موجب شده بود مردم برای دیدن بازی تیم ملی فوتسال به سایت‌ها و کانال‌های دیگر رجوع کنند و صدا و سیمای خودمان در این زمینه حمایت نکند.

او افزود: شورای شهر مخالفت خود را با این قضیه نشان دادند و خواستار تصمیم فوری در این مورد بودند تا رویدادهای بانوان هم پخش تلویزیونی داشته باشند. در این دیدار بازیکنان و نایب رئیس فدراسیون فوتبال  صحبت خاصی نکردند فقط  آنجا حاضر شدند و طبق معمول تشکر و قدردانی انجام شد.

 توسلی در مورد پاداشی که بعد از قهرمانی به آنها داده شد گفت: حواله‌ی  10 سکه از طرف ریاست جمهوری به ما داده شد و بقیه جاهایی که رفتیم تقدیرها در حد یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.  فدراسیون هم هنوز به ما پاداشی نداده است. همچنین مسئولان فدراسیون در مورد مقدار پاداش ها حرفی نزدند، اما گفتند که در اولویت هستیم و در اولین فرصت قرار است از تیم ملی فوتسال تقدیر کنند.

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان در مورد تیمی که برای لیگ برتر انتخاب می‌کند، بیان کرد:  یک سال با آبادان قرارداد دارم اما هنوز تمدید نکردم. این تیم اولویتم است اما  پنجاه درصد قراردادم را پرداخت نکردند و باید تسویه شود تا بتوانم تصمیم بگیرم. متاسفانه در بخش بانوان  مشکل اسپانسری داریم. تیم جدیدی هم که به لیگ وارد می‌شود، همه می‌ترسند که مبلغ های قراردادشان پرداخت نشود،  به همین دلیل ترجیح می‌دهند با تیمهای با تجربه‌تر کار کنند. دلیل اینکه می‌خواهیم دیده شویم همین است که اگر ورزش در بخش بانوان رسانه ای شود اسپانسر و حمایت ها بیشتر و مشکلات موجود برطرف می‌شود.

توسلی در پایان در مورد میزان قراردهای بازیکنان در لیگ برتر  فوتسال بانوان گفت: درصد قراردادها در لیگ خانم‌ها خیلی کم است. مثلا تعدادی از بازیکنان ملی پوش قراردادشان بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان است اما برای سایرین قراردادهای خیلی پایین تر از این هم داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.