صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / طرح جامع گردشگری‌ هرمزگان باید بازنگری شود
طرح جامع گردشگری‌ هرمزگان باید بازنگری شود

مدیرکل سابق میراث فرهنگی‌ استان:

طرح جامع گردشگری‌ هرمزگان باید بازنگری شود

‌مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان با انتقاد بر عدم اجرایی شدن بازنگری طرح جامع گردشگری استان هرمزگان، تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی استان هرمزگان به 90 واحد رسیده است و تا پایان سالجاری 25 واحد دیگر اضافه می‌شود.

 

‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ‌اشکان مختاری ‌افزود: بنده دست‌پرورده ضیایی هستم و تجربه همکاری با وی باعث به دست آوردن تجارب فراوانی برای بنده شد و از اینکه با وی همکاری کردم بسیار خوشحالم.

وی بابیان اینکه در این مدت که از انتصابم می‌گذرد ۳۰ درصد پیام‌ها تبریک به انتصاب بنده و ۷۰ درصد دیگر گلایه از رفتن ضیایی است، اظهار کرد: ضیایی در این مدت یک‌تنه بار این حوزه را بر دوش کشید و به‌طور حتم مدیری شایسته در تاریخ هرمزگان باقی خواهد ماند.

مختاری ادامه داد: از مهم‌ترین اقدامات ضیایی را می‌توان در افزایش اعتبارات دانست تا جایی که اعتبارات میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان را از یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در سال ۹۴ به ۹ میلیارد تومان در سالجاری رسانده است.

سرپرست جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانم اعتماد مونسان و استاندار هرمزگان را پاسخ دهم، تصریح کرد: قول می‌دهم بتوانم ادامه‌دهنده مؤثری برای برنامه‌های ضیایی باشم و امانت‌دار خوبی باشم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.