صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ذوالقدر: مسولین اجرایی باید از میان مردم بومی انتخاب شوند
ذوالقدر: مسولین اجرایی باید از میان مردم بومی انتخاب شوند

ذوالقدر: مسولین اجرایی باید از میان مردم بومی انتخاب شوند

نماینده مردم میناب و بشاگرد در مجلس خطاب به وزیر کشور انتقاد کرد: دلیل انتصاب استاندار غیر بومی چیست؟ مسئولان اجرایی باید از میان مردم بومی انتخاب شوند.

مصطفی ذوالقدر

به گزارش کسب و کار نیوز مصطفی ذوالقدر نماینده مردم بشاگرد در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: روز قدس نزدیک است از همه ملت ایران می خواهیم که امسال در روز قدس شرکت کنند و این مشارکت از سال‌های قبل بهتر باشد چرا که همه می‌دانیم رییس جمهور آمریکا قدس شریف را پایتخت اسرایئل غاصب قرار داده است و اگر مسلمان دنیا با هم وحدت داشتند امروز از اسرائیل اثری نبود.

وی در تذکری به رییس جمهور گفت: زمانی خدمت آیت‌الله رفسنجانی رسیدم فرمودند ذوالقدر تو برو از طرف من در بشاگرد کاری کن که این زخم بر بدن ممکلت نباشد. آقای رییس جمهور تمام روسای جمهور به بشاگرد سفر کردند اما هنوز مشکلات و زخم‌ها رفع نشده است و شما هم یک سفر با حضور هاشمی رفسنجانی به بشاگرد انجام دادید و مشکلات مردم را شاهد بودید، اما هنوز آن زخم بر روی بدن مملکت وجود دارد. همه نام مکران را شنیدید فقط از نام آن تبلیغات می‌شود. بارها می‌گویند مکران. کلنگ احداث نیروگاه در این منطقه  زده شد اما اثری از آن نیست چرا فقط به مردم وعده می‌دهید؟

نماینده مردم بشاگرد در مجلس ادامه داد: رییس جمهور در خصوص پالایشگاه جاسک وعده داده بود ولی امروز ببینید در آن منطقه  هیچ اثری از پالایشگاه نیست. در خصوص کاری که انجام نمی‌دهید چرا به مردم وعده می‌دهید؟ اسکله سیریک در ۱۵ سال قبل ساخته شده اما هنوز افتتاح نشده است تا کی مردم صبر کنند؟ مسئله آب سیریک،‌ جاسک و میناب دچار مشکل شده است. مردم مشکل تامین آب آشامیدنی دارند. باید در این خصوص فکر اساسی کرد و آب شیرین‌کن‌ها را فعال کرد.

ذوالقدر تصریح کرد: آقای وزیر کشاروزی ما از تو راضی هستیم اما امروز ببینید محصولات کشاورزی از طرف میناب سرازیر کشور می‌شود. باید جلوی اینها گرفته شود. باید جلوی کشتی‌های چینی گرفته شود .

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: متاسفانه روستاهای حوزه انتخابیه زمین ورزش ندارند و هرجا می رویم مردم دادشان در این عرصه بلند است. وزیر ورزش و جوانان به مشکلات این حوزه توجه کنند. از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌شود که دستور دادند در خصوص نوسازی کمک کردند، اما حدود هزار مدرسه در منطقه وجود دارد که درحال تخریب است و ممکن است بر سردانش آموزان فرو بریزد.

ذوالقدر در پایان گفت: آقای وزیر کشور دلیل انتصاب استاندار غیر بومی چیست؟ آیا استان هرمزگان نیروی متخصص بومی ندارد که حداقل در سمت معاون و یا فرماندار خدمت کنند؟ مسئولان اجرایی باید از میان مردم بومی انتتخاب شود. آقای وزیر نفت به مردم هرمزگان ظلم می‌کند. چرا مردم فقط باید دود پالایشگاه‌ها را استشتمام کنند ولی در آنجا کار نکنند؟

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.