صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ایجاد کلینیک مشاوره شغلی و کارآفرینی در ساختمان جدید دانشگاه
ایجاد کلینیک مشاوره شغلی و کارآفرینی در ساختمان جدید دانشگاه

رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان خبر داد

ایجاد کلینیک مشاوره شغلی و کارآفرینی در ساختمان جدید دانشگاه

ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در مراسمی با حضور دکتر محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و جمعی از مقامات استانی افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، امیراحمد دهقانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در این مراسم یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و کشور را بحث اشتغال عنوان کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه نسل سوم می‌تواند در این زمینه نقش خوبی ایفا کند.

وی تصریح کرد: سند راهبردی دانشگاه علمی کاربردی توسط دکتر امید ریاست این دانشگاه تدوین شده که در آن قابلیت های دانشگاه علمی کاربردی از طریق روابط بین الملل و ارتباطاتی که وجود دارد تقویت شد. ایجاد مراکز نوآوری یکی دیگر از مواردی است که در سند دیده شده و برای بحث اشتغال و کارآفرینی بسیار اهمیت دارد.

وی به ایجاد کلینیک مشاوره شغلی و کارآفرینی در ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان اشاره کرد و افزود: در این کلینیک به صورت رایگان به دانشجویان استان مشاوره داده می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان خاطرنشان کرد: ساختمان جدید این دانشگاه در مساحت ۳۰۶۴ متر مربع در سال ۱۳۹۲ کلنگ زنی شد و برای ساخت آن حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شد.

دهقانی با اشاره به اینکه این ساختمان به یک ساختمان سبز و پایدار انرژی تبدیل شده است، گفت: آب باران و اسپیلت ها جمع آوری و برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود.

وی یادآور شد: سالن همایش با گنجایش ۱۴۰ نفر و سالن جلسات با گنجایش ۴۰ نفر در این ساختمان در نظر گرفته شده است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.