صفحه اصلی / استان ها / همدان / سایت‌موزه میدان امام همدان ۳ ماهه ساخته می‌شود
سایت‌موزه میدان امام همدان ۳ ماهه ساخته می‌شود

سخنگوی شورای شهر همدان:

سایت‌موزه میدان امام همدان ۳ ماهه ساخته می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نقشه اجرایی سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان اوایل خردادماه به شهرداری تحویل داده شده است.

طرح تصویب شده میراث فرهنگی برای میدان امام همدان

کامران گردان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ساخت سایت‌موزه در میدان امام(ره) تا سه ماه آینده به اتمام برسد، افزود: در حال حاضر نقشه اجرایی سایت‌موزه به شهرداری تحویل شده و بر اساس این نقشه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این سایت به مناقصه گذاشته شده است، ادامه داد: پس از انتخاب پیمانکار عملیات احداث این مجموعه به صورت جدی آغاز خواهد شد.

گردان با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت سایت‌موزه برآورد شده است، یادآور شد: مشکلی برای تأمین بودجه در این سایت وجود ندارد و به محض انتخاب پیمانکار ساخت مجموعه آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای شهر همدان تأکید کرد: ساخت سایت‌موزه میدان امام خمینی(ره) تا قبل از شهریورماه و پیش از آغاز رویداد « همدان۲۰۱۸» به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در ساخت سایت‌موزه درب ورود و خروج تعبیه نشده و بلیط‌فروشی در این مجموعه نخواهیم داشت و بازدید برای همگان رایگان است.

این عضو شورا در پایان گفت: برای غنی شدن موزه علاوه بر اشیاء تاریخی کشف شده در میدان امام، اشیایی که به تازگی از بازار همدان کشف شده نیز در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.