صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / زن نتانیاهو یا باید به اتهام فساد محاکمه شود و یا ۶۰ هزار دلار غرامت بدهد
زن نتانیاهو یا باید به اتهام فساد محاکمه شود و یا ۶۰ هزار دلار غرامت بدهد

زن نتانیاهو یا باید به اتهام فساد محاکمه شود و یا ۶۰ هزار دلار غرامت بدهد

مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همسر بنیامین نتانیاهو تنها دو گزینه پیش رو دارد: یا به اتهام فساد محاکمه شود و یا 60 هزار دلار غرامت بپردازد.

نتانیاهو

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از العهد، افیحای مندلبلیت، مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی به وکلای ساره نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطلاع داده که وی تنها دو حق انتخاب دارد: یا این که عذرخواهی کند و مسئولیت پرونده‌های فساد مرتبط با آن را برعهده بگیرد و ۶۰ هزار دلار غرامت مالی بپردازد و یا مانند هر خلافکار دیگری محاکمه و وارد زندان شود.

مندلبلیت تا آخر هفته جاری به ساره نتانیاهو مهلت داده تا تصمیم نهایی خود درخصوص این موضع به وی ابلاغ کند؛ اگر پیشنهاد معقولی برای تعیین زمان و چگونگی پرداخت مبالغ غرامت در مقابل بسته شدن پرونده بازجویی علیه او مطرح نشود کیفرخواستی را علیه ساره و محاکمه وی به اتهام “کسب مال نامشروع و تزویر” خواهد داد.

در مرحله مشخصی مشاور قضایی دولت اسرائیل آماده شده بود که به پرداخت غرامت کمی بسنده کند و با کادر دفاعی نتانیاهو به توافقی دست یابد که ساره به موجب آن مبلغی به ارزش ۵۰ هزار شکل به دولت برگرداند و در مقابل پرونده بازجویی علیه او بسته شود، اما در نشست اخیر که در آن دادستان کل و مشاور قضایی دولت اسرائیل با کادر دفاعی خانواده نتانیاهو درباره پرونده “خانه‌های نخست وزیر” شرکت کردند به وکیل ساره پیشنهاد شد که مبلغ بسیار کمی را برگرداند و قرار شد که این مشاور مبلغ غرامت را تا ۲۰۰ هزار شکل (۶۰ هزار دلار) بالا ببرد.

پرونده‌های باز دیگری علیه ساره نتانیاهو از جمله پرونده ۴۰۰۰ که با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در آن دست دارد، وجود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.