صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / اسکندری: وفایی قرارداد ۸۰۰ هزار پوندی با اسپانسر چینی داشت
اسکندری: وفایی قرارداد ۸۰۰ هزار پوندی با اسپانسر چینی داشت

اسکندری: وفایی قرارداد ۸۰۰ هزار پوندی با اسپانسر چینی داشت

رییس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیش از ۳۰ اسنوکر باز موفق به کسب بر یک بالای ۵۰ شدند و همین نشان از سطح بالای رقابت‌ها دارد.

هاشم اسکندری

هاشم اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی مقتدرانه تیم‌ ‌ملی اسنوکر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تبریز و کسب سه مدال از این مسابقات، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا که در تبریز برگزار شد از سوی فدراسیون جهانی و آسیایی درجه A را کسب کرد که این یعنی ایران بهترین میزبانی را داشته و در بالاترین سطح رقابت‌ها را برگزار کرده است. در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیش از ۳۰ اسنوکر باز موفق به کسب بر یک بالای ۵۰ شدند و همین نشان از سطح بالای مسابقات دارد.

رییس فدراسیون بیلیارد ، بولینگ و بولس درباره حرف و حدیث‌ها مبنی بر سطح پاینی رقابت‌ها و عدم حضور اسنوکر بازان برتر آسیا در قهرمانی آسیا به میزبانی تبریز، گفت‌: در این مسابقات اسنوکر بازانی از تایلند که پیش از این در بین حرفه‌ای‌ها بودند حضور داشتند و نفرات برتری از کشورهای هند، پاکستان و هنگ کنگ آمده بودند و حتی تیم میانمار که قهرمانی دوره گذشته را در کارنامه داشت با تیم اصلی به تبریز آمده بود و به نظرم این صحبت‌های حاشیه‌ای و برجسته نکردن قهرمانی تاریخی ایران، کم لطفی نسبت به زحمات اسنوکر بازان تیم‌ ‌ملی است.

اسکندری اظهار کرد: برای اولین بار بود که اردوهایمان را بسیار حرفه‌ای آغاز کردیم و اسنوکر بازان بیش از شش ماه در اردوها و تمرینات حاضر بودند. در طول این مدت جدا از اعضای کادر فنی، روانشناسی، پزشک ورزشی و پزشک تغذیه در کنار بازیکنان تیم‌ ‌ملی بودند و مجموع این موارد باعث کسب چنین موفقیتی شد.

رییس فدراسیون بیلیارد ، بولینگ و بولس درباره برنامه‌ها  و تورنمنت‌های پیش روی اسنوکر بازان در سال جاری، بیان‌ کرد: مهم‌ترین و نزدیک‌ترین رقابت پیش رو مسابقات زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان در چین است که باید بازیکنان از چند روز آینده تمریناتشان را شروع کنند تا در نهایت سه اسنوکر باز عازم این مسابقات شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امثال حسین وفایی‌ها را پرورش دهیم تا پرچم ایران را همیشه در اوج ببینیم.

اسکندری درباره حسین وفایی که در بین اسنوکر بازان حرفه‌ای فعالیت می‌کند و انتقاداتش در رابطه با عدم حمایت مالی از سوی ‌اسپانسران داخلی و پرداختن تمام هزینه‌های سفر از جیب خودش، گفت‌: در بعضی از رشته‌های یک فدراسیون جهانی حرفه‌ای و یک فدراسیون جهانی آماتور وجود دارد که در رشته اسنوکر فدراسیون ایران عضو فدراسیون جهانی آماتورها است. در درجه اول باید تاکید کنم که اصلا مجوز هزینه کردن در بخش حرفه‌ای ها را نداریم. در وهله دوم هم باید اشاره کنم که اسنوکر بازان حرفه‌ای درآمد بسیار خوبی دارند. حسین وفایی با یک ‌اسپانسر قراردادی ۸۰۰ هزار پوندی داشت که تقریبا معادل هفت میلیارد تومان می‌شود و زمانی که چنین ‌اسپانسرهایی هستند به حمایت مالی از طرف ‌اسپانسرهای داخلی نیست و در مسابقاتی که وفایی در این سال‌ها  شرکت کرده مبلغی در حدود یک میلیارد تومان جایزه گرفته است و وفایی همان گونه که در بخش آماتورها در جهان درخشید باید در بخش حرفه‌ای‌ها نیز با تلاش فراوان به درجات بالا برسد. در سطح حرفه‌ای‌ها در هر فصل ۵۰۰ هزار پوند جایزه اسنوکر بازان تعلق می‌گیرد و اگر وفایی در طول سال بتواند در چند مسابقه برنده شود مبالغ خوبی را جایزه خواهد گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.