صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / حضور حدود ۷۰ استارتاپ خارجی در الکامپ ۲۴
حضور حدود ۷۰ استارتاپ خارجی در الکامپ ۲۴

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای خبرداد:

حضور حدود ۷۰ استارتاپ خارجی در الکامپ ۲۴

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پیش بینی کرد که 50 تا 70 استارتاپ خارجی در سالن الکام استارز «Elecom stars» بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حضور خواهند داشت.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از ششم تا نهم مرداد ماه امسال با حضور فعالان این عرصه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و یکی از سالن های مهم آن الکام استارز است. الکام استارز یک بخش برای گردهمایی بهترین استارتاپ های ایرانی و خارجی در نمایشگاه الکامپ است.
ثبت نام حضور در بخش الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از ۵ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد و تابحال این شرکت ها استقبال خوبی از این رویداد کرده اند.
محمدباقر اثنی عشری روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی چهارمین دوره الکام استارز در سالن همایش سازمان نظام صنفی اظهار کرد: مسئولان وزارت اطلاعات و فناوری ارتبات، مذاکراتی با ۷کشور داشتند که شرکت های استارتاپی آنها در الکامپ ۲۴ حضور داشته باشد و سازمان فناوری اطلاعات پیگیر این موضوع است.
وی ادامه داد: نظر برخی از دست اندرکاران بر تهیه سالن مجزا برای این استارتاپ ها بود، اما پیشنهاد ما این است که آنها در سالن استارتاپ های ایرانی حضور داشته باشند.
اثنی عشری تعاملات بیشتر بین استارتاپ های ایرانی و خارجی، برقراری ارتباطات بهتر و کسب تجربیات را از مزیت های حضور استارتاپ های خارجی در بخش الکام استارز بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا میزبان تعدادی از استارتاپ های خارجی در نمایشگاه الکامپ ۲۴ باشیم.
رئیس سازمان نظام صنفی کشور به برگزاری دومین دوره الکام گیمز اشاره کرد و گفت: در الکامپ ۲۴ علاوه بر حضور شرکت های استارتاپی، الکام گیمز « Elecom Games» هم برای دومین دوره برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در کشور نمایشگاه های مختلفی در این زمینه برپا می شود اما توجه اصلی ما در این نمایشگاه به کسب و کار بازی ها و سرگرمی هایی رایانه ای است.
اثنی عشری، برپایی سالن دولت هوشمند، پاویون استان ها و الکام استارز را از مهمترین برنامه های الکامپ ۲۴ اعلام و اظهار امیدواری کرد که سالن دولت هوشمند با استقبال بیشتر برپا شود تا خدمات دستگاه های اجرایی به نحو مطلوب ارائه شود.
وی ادامه داد: در صدد هستیم شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سراسر کشور در قالب پاویون نظام صنفی استانی حضور گسترده تری داشته باشند.
ادامه دارد …
علمی ** ۱۲۰۱ **۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، تمامی مشترکان دائمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.