صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / اقدام و عمل بانک دی در تحقق حمایت از تولید کننده داخلی
اقدام و عمل بانک دی در تحقق حمایت از تولید کننده داخلی

اقدام و عمل بانک دی در تحقق حمایت از تولید کننده داخلی

بانک دی در راستای تحقق شعار تولید ملی- حمایت از کالا و سرمایه ایرانی اقدام به ارائه محصول «کارت اعتباری خرید کالای ایرانی» نموده است.

اقدام و عمل بانک دی در تحقق حمایت از تولید کننده داخلی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ این بانک در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین حمایت از تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اقدام به ارائه محصول «کارت اعتباری خرید کالای ایرانی» کرده است.

بر اساس این گزارش؛ کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، ابزار پرداختی است که توسط شعب برای مشتریان بانک دی جهت خرید کالای ایرانی صادر می¬گردد. دارندگان این کارت قادر خواهند بود نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود تا سقف ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال اقدام نموده و مبلغ آن را به صورت تدریجی و در اقساط مساوی و با نرخ سود مناسب به بانک پرداخت نمایند.
لازم به ذکر است؛ «دی کارت‏‏- کالای ایرانی» با مبالغ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی ، ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی و ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی صادر می گردد و بازپرداخت کارت های اعتباری مذکور در اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۰ ماهه و ۳۶ ماهه بوده و سود سالیانه این تسهیلات ۱۵% است.

گفتنی است متقاضیان دریافت «دی کارت‏‏- کالای ایرانی»، می بایست دارای یکی از انواع حساب های سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس انداز ‏یا سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی نزد بانک دی باشند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.