صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / مراسم افطار سفیر ایران در سارایوو برگزار شد
مراسم افطار سفیر ایران در سارایوو برگزار شد

مراسم افطار سفیر ایران در سارایوو برگزار شد

مراسم افطار سفیر ایران در سارایوو شب گذشته با حضور باقر عزت بگوویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین و رهبر حزب اقدام دموکراتیک، شفیق جعفروویچ نائب رئیس مجلس نمایندگان و نامزد حزب اقدام دموکراتیک برای انتخابات آتی ریاست جمهوری، صفت سوفتیچ نائب رئیس مجلس اقوام، رامیز سالکیچ معاون مسلمان رئیس جمهور صربسکا و عبدالله اسکاکا شهردار سارایوو در محل هتل بریستول سارایوو برگزار شد.

سارایوو

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سحر بالکان، قائم مقام رئیس العلماء، سخنگوی جمعیت اسلامی، جمعی از علمای دینی و ائمه جماعات، رئیس حزب برای بوسنی، شهردار زنیتسا، مدیران و نمایندگان برخی خبرگزاری‌ها و روزنامه های مهم، رئیس کتابخانه غازی خسروبیگ، مسئولین اتاق بازرگانی و برخی فعالان اقتصادی از جمله مقامات بوسنیایی حاضر در این ضیافت صمیمی بودند.

سفرای ترکیه، اندونزی، کویت، فلسطین، پاکستان، مالزی، آذربایجان، مدیر کل تشریفات و تعدادی از دیپلمات های وزارت خارجه بوسنی از دیگر مهمانان این افطار بودند.

روسای انجمن مادران سربرنیتسا، انجمن حمایت از قربانیان جنگ، انجمن فلسطینی‌های مقیم بوسنی، انجمن حمایت از فلسطین، انجمن دوستی بوسنی هرزگوین و ایران و مدیران بنیاد ملاصدرای سارایوو و مدیران سایر نهادهای ایرانی مستقر در این کشور و تعدادی از نخبگان ایرانی از دیگر حاضرین در این مراسم ‌بودند.

محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو ضمن قدردانی از حضور مهمانان، این مراسم را نشانه ای از روابط برادرانه دو ملت ایران و بوسنی دانست و آرزو نمود در پرتو برکات رمضان وحدت و همبستگی به جهان اسلام بازگردد.

سفیر کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد کشور بوسنی هرزگوین شاهد ثبات و پیشرفت روزافزون باشد.

باقر عزت بگوویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین نیز از برگزاری این مراسم‌ تشکر نمود و بر قدردانی همیشگی مردم بوسنی از دولت وملت ایران تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.