صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / شرایط هرمزگان در بخش سرمایه‌گذاری وضعیت بدی است
شرایط هرمزگان در بخش سرمایه‌گذاری وضعیت بدی است

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر اقتصاد و دارایی:

شرایط هرمزگان در بخش سرمایه‌گذاری وضعیت بدی است

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه رویکردمان باید به سمت تسهیل فضا برای رونق در سرمایه‌گذاری پیش رود، اظهار کرد: تعامل با بخش خصوصی کوچک شدن یک مدیر نیست بلکه تلاش برای رشد جایگاه مدیریتی است.

اسماعیل جلیلی

به گزارش کسب و کار نیوز، ‌اله محمد آقایی ‌افزود: زیرساخت‌های استان هرمزگان برای توسعه اقتصادی مشکل دارد و باید برای برطرف شدن آن فکر جدی و اساسی انجام داد.

وی با بیان اینکه عدم توسعه زیرساخت‌ها سبب عدم جذب سرمایه‌گذاران می‌شود، تصریح کرد: برخی ناهماهنگی‌ها و عدم تمرکز در مدیریت اقتصادی استان مانند مناطق آزاد نیز در این مسیر خلل وارد می‌کند که نیاز به هماهنگ و تعامل در این بخش دارد.

آقایی با اشاره به اینکه هرکس مسئولیت قبول می‌کند، ایثار به خرج داده و کار سخت و دشواری را تقبل کرده است، ادامه داد: هرمزگان و سایر مناطق جنوبی کشور با دارا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت ویژه‌ای که دارا هستند، نباید در محرومیت به سر ببرند.

مدیرکل دفتر امور استان‌ها وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه فعال‌سازی هرکدام از منابع خدادادی در مناطق جنوبی کشور سبب بهبود زندگی مردم می‌شود، اضافه کرد: نباید مدیران ذی‌ربط از کنار این مسئله به‌راحتی عبور کنند زیرا این موضوع به مدیران برمی‌گردد و باید به فکر بهبود شرایط زندگی مردم در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.