صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / تسهیلات سینمایی باغ کتاب برای ناشنوایان و خبرنگاران فراهم شد
تسهیلات سینمایی باغ کتاب برای ناشنوایان و خبرنگاران فراهم شد

تسهیلات سینمایی باغ کتاب برای ناشنوایان و خبرنگاران فراهم شد

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی پردیس باغ کتاب گفت: خبرنگاران سه روز در هفته می توانند به اتفاق یک نفر همراه به صورت رایگان از فیلم های در حال اکران پردیس باغ کتاب استفاده کنند.

احسان هوشیارگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تسهیلات ویژه باغ کتاب برای خبرنگاران، اظهار داشت: همواره به دنبال طرحی حمایتی برای قدردانی از اهالی رسانه مخصوصاً خبرنگاران سینمایی بوده ایم بنابراین تصمیم گرفتیم تا روزهای خاص، نمایش فیلم برای این قشر زحمت کش در پردیس باغ کتاب فراهم کنیم.
وی گفت: یکشنبه و سه شنبه ها تمامی سینماها بلیت نیم بها ارائه می کنند، روزهای پنجشنبه و جمعه نیز همواره سینماها شلوغ است و امکان ارائه خدمات برای اهالی رسانه کمتر وجود دارد بنابراین تصمیم گرفتیم باقی روزهای هفته را برای ارائه تسهیلات استفاده کنیم.
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی پردیس باغ کتاب افزود: بنابراین در راستای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه، همزمان با عید سعید فطر تسهیلات ویژه‌ای برای خبرنگاران تخصصی سینمایی شاغل در رسانه‌های معتبر و رسمی ارائه خواهد شد.
هوشیارگر توضیح داد: خبرنگاران تخصصی سینمایی به اتفاق یک نفر همراه، همزمان با عید سعید فطر می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری رسانه خود به گیشه سینما، روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ به صورت رایگان در پردیس سینمایی باغ کتاب به تماشای فیلم‌های روی پرده بنشینند.
وی گفت: همچنین رسانه‌هایی که تمایل دارند از تسهیلات ویژه استفاده کنند باید تا پایان خردادماه از طریق نشانی ایمیل bgcineplexinfo@gmail.com اقدام به معرفی خبرنگاران خود کنند.
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی پردیس باغ کتاب در ادامه این گفت و گو از برنامه های ویژه دیگر این پردیس خبر داد و گفت: به زودی باشگاه فیلم متعدد و سینما تک افتتاح خواهد شد که مختص به فیلم ها و برنامه های خاص از جمله نمایش فیلم کودک و آثاری در ژانر وحشت فیلم های کلاسیک سینما است.
هوشیارگر از افتتاح باشگاه فیلم ناشنوایان با نمایش فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا نیز خبر داد و گفت: پردیس باغ کتاب با توجه به امکاناتی که دارد نسخه ای از فیلم مخصوص ناشنوایان به وقت شام را نمایش خواهد داد که بعد از این اکران باشگاه نیز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: به زودی اطلاع رسانی کاملی نیز درباره فیلم های مخصوص باشگاه ناشنوایان نیز اعلام خواهد شد.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.