صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / ‌سخاوتمندی را از دانش‌آموزان پارسیانی باید آموخت
‌سخاوتمندی را از دانش‌آموزان پارسیانی باید آموخت

‌سخاوتمندی را از دانش‌آموزان پارسیانی باید آموخت

‌امروز واژه سخاوت بیش از زمان دیگری برای دانش‌آموزان آموزشگاه شهید چمران روستای کناردان پارسیان معنا پیدا کرد و آنان در اقدامی خداپسندانه آرزوی دختربچه دانش‌آموز منوجانی که از نعمت پدر و مادر محروم بود و در کنار مادربزرگ ناتوان و فلج خود، زندگی را سپری می‌کند، برآورده کرده و با تهیه ویلچر، لبخند را بر لبان عهدیه نشاندند.

ویلچر

به گزارش کسب و کار نیوز، ‌دانش‌آموزان سخاوتمند روستای کناردان در چنین روزی و در آستانه ماه پر برکت رمضان، دست در دست هم گذاشته و با جمع‌آوری اندوخته‌های ناچیز اما گران‌بهای قلک‌های خویش، به درس ایثار معلم خود لبیک گفتند و آرزوی بزرگ عهدیه که همان تهیه ویلچر برای مادربزرگ بود، رنگ حقیقت بخشیدند.

مدیر آموزش‌وپرورش پارسیان با حضور در جمع دانش‌آموزان این اقدام خداپسندانه آنان را ستود و اظهار کرد: شما دانش‌آموزان مصادیق عینی و ارزشمند واژه‌های پرمعنای انفاق، نوع‌دوستی و ازخودگذشتگی هستید.

مسعود مهرانی افزود: مناعت طبع، دل بزرگ و حس نوع‌دوستی در وجود شما معنا پیدا کرد و از اندک اندوخته‌های خود گذشتید و با هدایت‌گری معلمی که مسیر را مشخص کرده بود این کار عظیم و باارزش که خود درسی متفاوت و گران‌بها برای همه داشت، انجام دادید.

وی با اشاره به حرکت اخیر و خیرخواهانه مردم روستای کناردان که جهت ساخت دبستان ۶ کلاسه به‌صورت خودجوش و مشارکتی اقدام کردند، ادامه داد: این کار دانش‌آموزان روستا  نیز همانند امر مدرسه‌سازی متفاوت و حرکت جدیدی است که درس‌های بسیاری را در بردارد و امروز ثابت کردید که انسانیت حدومرز جغرافیایی، قومی، دینی، مذهبی و جنسیتی نمی‌شناسد.

‌مهرانی، کار ماندگار و زیبای احمد مبارکی دبیر مربوطه آن آموزشگاه که در رهبری این عمل خیر نقش بسزایی را ایفا کرده بود را ستود و خاطرنشان کرد: به وجود تک‌تک شما دانش‌آموزان افتخار می‌کنم و امیدوارم آرزوهای شما نیز همانند برآورده شدن رویای عهدیه تحقق یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.