صفحه اصلی / استان ها / قم / کشف یک و نیم تن مواد مخدر در قم

کشف یک و نیم تن مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف 1.5 تن مواد مخدر از ابتدای سال 97 تا کنون از جمع آوری 3هزار خرده فروش و معتاد خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز‌، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با کشفیات و اقدامات اخیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۷ با تلاش های جدی و موثر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بهره‌گیری از روش‌های فنی و اطلاعاتی یک و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه این رقم ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد، ادامه داد: بیش از ۳هزار نفر خرده فروش و معتاد جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مباررزه با مواد مخدر، تلاش پلیس بر فعالیت در دو محور متمرکز است، افزود: یکی محور کلان و برخورد با قاچاقچیان حرفه ای و دیگری پاکسازی مناطق و مجاری و محل حضور معتادان و فروشندگان خرد است‌ که به حمدالله تا کنون با هماهنگی دستگاه قضایی پلیس به بهترین شکل فعال بوده است.

مجتبایی افزود: امیدواریم در کنار تلاش‌های گسترده و پویایی و استمرار و اراده ای که در پلیس برای برخورد جدی با مواد مخدر وجود دارد، این حرکت در بخش‌های پیشگیری و درمان نیز به خوبی انجام شود تا شاهد حرکت متوازن و هماهنگ برای مقابله با مواد مخدر در استان باشیم.

وی با اشاره به فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد، گفت: بخشی از این کمپ‌ها بخش خصوصی است که پلیس بر آنها نظارت دارد، بخش دیگر کمپ‌هایی است که زیر نظر سازمان‌های رسمی اداره می‌شوند، این بخش با عملکرد جدی تر در کنترل و کاهش آسیب‌ها و توسعه کمپ‌ها می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.