صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پلیس، سارق را در خانه مالباخته دستگیر کرد
پلیس، سارق را در خانه مالباخته دستگیر کرد

پلیس، سارق را در خانه مالباخته دستگیر کرد

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری سارق حین سرقت در یکی از خانه های خیابان مقدس اردبیلی خبر داد.

دستگیری

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ عباس ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: دیشب یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از حضور یک سارق در طبقه بالای منزلش خبر داد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک برای بررسی موضوع به محل اعلام شده واقع در خیابان مقدس اردبیلی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: پس از حضور ماموران در محل این شهروند با مراجعه به آنان گفت که پس از بازگشت از مهمانی، متوجه تحرکات مشکوک و سر و صدا از طبقه بالای منزل شده و با توجه به این که احتمال حضور سارق را داده با پلیس تماس گرفته است.

ابراهیمی افزود: با توجه به توضیحات ارایه شده از سوی این شهروند، ماموران با هماهنگی های انجام شده اقدام به مسدود کردن مسیرهای فرار سارق کرده و با کسب دستور مقام قضایی به خانه مذکور وارد شده و طی یک عملیات ضربتی این سارق را که در حال سرقت جواهرات و وجوه نقد موجود در خانه بود، دستگیر کردند.

رییس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با بیان اینکه سارق که از حضور ماموران شوکه شده بود، گفت: متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال داده شده و تحت بازجویی قرارگرفت، اما در ابتدا سعی داشت که با اظهارات ضد و نقیض مسیر عملیات را منحرف کرده و خودش را رها کند اما سرانجام در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور چندین فقره سرقت دیگر در محدوده های شمال تهران طی ماه های گذشته اقرار کرد.

ابراهیمی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده به همراه شکایت وکیل مالباخته که متعاقبا در کلانتری حاضر شده بود، برای رسیدگی به دیگر جرائم احتمالی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.