صفحه اصلی / فرهنگی / نمونه ایده برای تبلیغات خلاق
نمونه ایده برای تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاقانه

نمونه ایده برای تبلیغات خلاق

۱-به مخاطبان خود یادآوری کنید که بعضی افراد با چه شرایطی زندگی می‌کنند

آلزایمر، بیماری ناتوان‌کننده‌ای است که موجب از دست رفتن حافظه و اختلال در زندگی فرد می‌شود و باید موارد معمول و لازم برای سپری کردن روز را به افراد مبتلا به آلزایمر یادآوری کرد. در آگهی چاپی بالا که توسط سیمون ماسکانی (Simone Mascagni) و برای alzheimersday2012.org طراحی شده نیز، از همین تکرار استفاده می‌شود. این آگهی در مورد روز جهانی آلزایمر است و چالش‌های بیماری آلزایمر را به مخاطبان یادآوری می‌کند.

۲-با ظاهر مجله بازی کنید

این آگهی مربوط به روز آلزایمر در بلژیک نیز مفهومی مبتنی بر از دست دادن حافظه دارد. در اینجا در یک صفحه‌ی مجله، حل شدن یا جارو شدنِ جوهر و حروف چاپی نشان داده می‌شود، درست مانند حافظه‌ی افراد مبتلا به آلزایمر که به تدریج پاک می‌شود. همراه با این تصویر، این پیام به مخاطب منتقل می‌شود که «امروز، ۸۵ هزار بلژیکی آنچه را که در روزنامه‌ها می‌خوانند، به یاد نمی‌آورند. بیایید از آنها حمایت کنیم.»

۳-اشیا را به صورت بخش‌هایی از بدن انسان نشان بدهید

در این آگهی، بخش‌های دوچرخه به صورت بخش‌هایی از بدن نشان داده شده است تا مزایای دوچرخه‌سواری برای سلامتی را یادآوری کند. مفهوم، طراحی و انسجام این آگهی موجب خلق تبلیغات خلاقانه و جذابی شده است که به راحتی برای مخاطب قابل درک است.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.