صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهاجری: تیم ملی، اعتبار ملت است/ ممکن است عملکرد خوبی مقابل اسپانیا و پرتغال داشته باشیم
مهاجری: تیم ملی، اعتبار ملت است/ ممکن است عملکرد خوبی مقابل اسپانیا و پرتغال داشته باشیم

مهاجری: تیم ملی، اعتبار ملت است/ ممکن است عملکرد خوبی مقابل اسپانیا و پرتغال داشته باشیم

سرمربی سابق پدیده می‌گوید شرایط تیم ملی طوری است که شاگردان کی‌روش نیاز به حمایت دارد تا بتوانند آبرو و اعتبار ملت ایران باشند.

رضا مهاجری

رضا مهاجری سرمربی سابق پدیده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فرصت کم شاگردان کی‌­روش تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و هجمه‌هایی که علیه تیم ملی ایجاد شده گفت: به هر حال تصمیم‌ها درباره لیست تیم ملی گرفته شده و مربی می‌داند چه بازیکن‌هایی به درد او می‌خورند و می‌تواند از آن‌ها بهترین بازی را بگیرد. ما بازی دوستانه مهمی با ترکیه داریم و تیمی که شکل گرفته باید حمایت شود. به هرحال تصمیم‌گیرنده کی‌روش است و او می‌داند چه چیزی بیش از همه به تیمش کمک خواهند کرد.

مهاجری درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: تیمی که قرار است به روسیه برود، اعتبار و آرزوی یک ملت است. نگاه ۸۰ میلیون هوادار به این تیم است و موفقیت تیم ملی، نام ایران را بر سر زبان‌ها می‌اندازد. عملکرد خوب با صعود کردن متفاوت است. ممکن است ما عملکرد خوبی مقابل اسپانیا و پرتغال داشته باشیم اما در پایان نتوانیم به دور بعد برویم. همه ما دوست داریم تیم ملی از گروه خود صعود کند اما باید شرایط را بسنجیم و عاقلانه بازی‌ها را دنبال کنیم.

او در پایان درباره دلایل ادامه ندادن همکاری‌­اش گفت: من ۷ سال در فوتبال مشهد بودم و وقت آن رسیده بود که از جمع پدیده‌ای‌ها جدا شوم و تجربه جدیدی را امتحان کنم. ۳ پیشنهاد لیگ برتری و لیگ یکی دارم که به آن ها فکر خواهم کرد و در صورت مطلوب بودن شرایط با آن ها قرارداد امضا کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.