صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مالکیت گسترش‌فولاد روی هوا/ نصیرزاده: نمی‌دانم چه می‌شود
مالکیت گسترش‌فولاد روی هوا/ نصیرزاده: نمی‌دانم چه می‌شود

مالکیت گسترش‌فولاد روی هوا/ نصیرزاده: نمی‌دانم چه می‌شود

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می‌گوید بعد از تغییر مالکیت در باشگاه تراکتورسازی، تکلیف باشگاهش مشخص نیست و در روزهای آینده همه چیز روشن می‌شود.

نصیرزاده و زنوزی

به گزارش کسب و کار نیوز، ضمن ابراز بی اطلاعی از آینده گسترش فولاد گفت: من هم نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و همه چیز در روزهای آینده مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا زنوزی به لحاظ قانونی می‌تواند مالک هر دو باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی باشد گفت: گسترش فولاد طبق قانون تجارت ثبت شده و به شکلی تقسیم شده که آقای زنوزی سمتی در این باشگاه ندارد و مشکلی ازاین جهت نیست ولی طبیعتا هزینه‌های تراکتورسازی به دلیل حضور پرشمار هوادارانش بالاست و از طرفی تامین همزمان هزینه‌های گسترش‌فولاد هم سخت است و به نظر می‌رسد که باید منتظر تصمیماتی دراین زمینه باشیم.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پایان و در پاسخ به این سوال که واگذاری این باشگاه مانند تراکتورسازی به شکل مزایده خواهد بود یا این که باشگاه به هرکسی که زنوزی تمایل داشته باشد می‌تواند واگذار شود گفت: مزایده تراکتورسازی به این دلیل بود که آنها در بورس حاضر بودند ولی گسترش فولاد وارد بورس نشده است و به هرکسی می‌تواند به راحتی واگذار شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.