صفحه اصلی / استان ها / زنجان / زنجان صاحب سینمای خصوصی می‌شود

زنجان صاحب سینمای خصوصی می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از افتتاح اولین سینمای خصوصی در زنجان طی روزهای آینده خبر داد.

سینما

جعفر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح اولین سینمای خصوصی در زنجان خواهیم بود، افزود: همه ملزومات برای راه‌اندازی اولین سینمای خصوصی در زنجان آماده است و تنها مشکل فعلی بر سر راه افتتاح آن، راه دسترسی به طبقه‌ای است که قرار است محل نمایش فیلم باشد.

وی با یادآوری اینکه آمارها حاکی از آن است که زنجانی‌ها در چند سال اخیر استقبال چشم‌گیری از هنر هفتم با وجود تنها سینمای فعال در استان داشته‌اند، ادامه داد: در حال حاضر فضای سینما از هر لحاظ آماده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد که امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که شاهد افتتاح اولین سینمای خصوصی زنجان باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اولین سینمای خصوصی زنجان در شهرک کارمندان، روبه‌روی مسجد قبا واقع شده است، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گسترش فضاهای سینمایی در استان است که معتقدیم راه‌اندازی اولین سینمای خصوصی می‌تواند گام بلندی در این راستا باشد که خوشبختانه تجهیزات قابل قبولی نیز برای این مکان از سوی سرمایه‌گذار در نظر گرفته شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه باید زیرساخت‌های فرهنگی در استان را توسعه دهیم، خاطرنشان کرد: مقوله فرهنگی، موضوعی نیست که بتوان برای آن چند دستگاه به‌عنوان متولی نام برد؛ چرا که حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در این زمینه که نیاز اصلی حوزه فرهنگی است، می‌تواند خروجی قابل قبولی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.