صفحه اصلی / استان ها / کردستان / تعامل با جهاددانشگاهی زمینه هم‌افزایی اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند
تعامل با جهاددانشگاهی زمینه هم‌افزایی اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان:

تعامل با جهاددانشگاهی زمینه هم‌افزایی اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان، گفت: همکاری با جهاددانشگاهی استان کردستان در دستور کار دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوده و امید است که انعقاد تفاهم نامه با این نهاد موجب هم افزایی اقتصادی و اجتماعی در سطح استان شود.

جهاددانشگاهی

به گزارش کسب و کار نیوز، فرانک قدسی در بازدید از دبیرخانه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی کردستان، اظهار کرد: بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌های حال حاضر استان کردستان بوده که آسیب‌های اجتماعی زیادی در پی داشته است.

  وی افزود: تجربه ثابت کرده که دولت به تنهایی توان مقابله با آسیب‌های اجتماعی را ندارد و همه دستگاه‌ها و ادارات باید در این راستا همدل و همراه باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان، بیان کرد: بهره‌مندی از فرصت‌هایی همچون جهاددانشگاهی که ظرفیت علمی، اقتصادی و اجتماعی بالایی دارد، می تواند ما را در راه  کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری و اشتغال کمک کند.

  وی اعلام کرد: بنا داریم تا با تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی استان که ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارند بسیاری از مطالبات بر زمین مانده استان را تحقق بخشیم که در این راه جهاددانشگاهی کردستان با توجه به توان بالا و پتانسیل‌های خود در تمامی زمینه‌ها می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

  قدسی ورود جهاددانشگاهی به حوزه اشتغال را امری مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نهاد علمی به واسطه توان آموزشی، تجاری، فرهنگی و پژوهشی خود می‌تواند به عنوان یک تسهیل‌گر گامی موثر در راستای اشتغالزایی استان بردارد.

وی اعلام کرد: همکاری با جهاددانشگاهی استان کردستان در دستور کار دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوده و امید است که انعقاد تفاهم‌نامه با این نهاد موجب هم‌افزایی اقتصادی و اجتماعی در سطح استان شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.