صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بیل: شاید در رئال مادرید بمانم یا این باشگاه را ترک کنم
بیل: شاید در رئال مادرید بمانم یا این باشگاه را ترک کنم

بیل: شاید در رئال مادرید بمانم یا این باشگاه را ترک کنم

آینده مهاجم رئال مادرید در این تیم در حاله ای از ابهام قرار دارد و در تابستان در این باره تصمیم خواهد گرفت.

گرت بیل

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، گرت بیل در فینال لیگ قهرمانان اروپا درخشید و توانست در پیروزی سه بر یک رئال مادرید برابر لیورپول دبل کند. مهاجم ولزی درباره آینده‌اش گفت: خیلی ناراحت بودم که از ابتدا به میدان نرفتم. به نظرم شایسته حضور در ترکیب اصلی بودم اما سرمربی تصمیم گیرنده است. نیاز دارم در هر آخر هفته بازی کنم اتفاقی که در این فصل رخ نداد. پنج هفته آسیب دیده بودم و یک روند ثابت نداشتم. باید با مدیر برنامه ام درباره آینده ام صحبت کنم. در تابستان این کار را انجام خواهم داد. اکنون فرصت کافی برای فکر کردن به این موضوع دارم. معلوم نیست در مادرید بمانم یا نه. با این حال اکنون مهم تر از همه چیز عنوانی است که به دست آوردیم. 

مهاجم رئال مادرید در ادامه به گل قیچی برگردان خود اشاره کرد و گفت: بهترین گلم بود. این اتفاق در این رقابت های مهم رخ داد. به ثمر رساندن چنین گلی رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. هرگز نتوانسته بودم این چنین گلزنی کنم. بارها برای آن تلاش کردم و در نهایت رویایم را به واقعیت تبدیل خواهم کرد.  مارسلو به من پاس داد و با خودم گفتم چرا برای قیچی برگردان تلاش نکنم. این کار را انجام دادم و توپ وارد دروازه شد. برای دومین گل نیز تلاش کردم و به ثمر رسید. 

بیل درباره مقصد بعدی اش گفت: نمی دانم به لیگ برتر باز خواهم گشت یا نه. باید با مدیر برنامه ام صحبت کنم. نیاز دارم تا دقایق بیشتری بازی کنم. به این موضوع فکر می کنم. 

انتهای پیام 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.