سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / اختصاص یک “ریل باس” برای جابه‌جایی مسافران درون شهری اهواز
اختصاص یک “ریل باس” برای جابه‌جایی مسافران درون شهری اهواز

اختصاص یک “ریل باس” برای جابه‌جایی مسافران درون شهری اهواز

شهردار اهواز با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت ریلی در حمل و نقل درون شهری اهواز گفت: مقرر شده است که اداره کل راه‌آهن جنوب یک ریل باس را جهت جابه‌جایی درون شهری در اهواز اختصاص دهد.

ریل باس

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه نبی الله خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص ساختمان‌های احداث شده در مسیر پروژه بلوار ساحلی شرقی و در حاشیه رودخانه کارون اظهار کرد: برخی از این منازل مسکونی قدیمی هستند و بیش از ۲۰ سال قدمت دارند. سازمان آب و برق خوزستان در زمینه رسیدگی به وضعیت این مناطق در حاشیه رودخانه دیر اقدام کرده است و ساختمان‌های غیرمجاز  شکل گرفته‌اند. با شکایتی که در شورای تأمین تنظیم شد، مقرر شد که انشعابات آب و برق این منازل قطع شود.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: مقرر شده بود که شهرداری هزینه‌ای به ساکنان در این مسیر پرداخت کند تا جابجا شوند اما این امر زمان طولانی سپری کرد و معارضانی را در پی داشت.

خون میرزایی با بیان اینکه روند اجرایی جابجایی ساکنان این مسیر پس از ماه مبارک رمضان مجددا آغاز می شود، گفت: سازمان آب و برق در این زمینه تذکری نداده است و برای کاهش تبعات اجتماعی نیاز به مساعدت داریم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.