صفحه اصلی / استان ها / کرمان / راه‌اندازی ۳ مرکز ملاقات فرزندان طلاق در سال ۹۶

معاون دادگستری کل استان کرمان خبر داد:

راه‌اندازی ۳ مرکز ملاقات فرزندان طلاق در سال ۹۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در سال ۹۶ موفق به راه اندازی سه مرکز ملاقات فرزندان طلاق (مرکز مهر خانواده) شده‌ایم.

طلاق

به گزارش کسب و کار نیوز، “محمدباقر اسلامی” در جلسه تعامل با قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های دعاوی خانوادگی، اظهار کرد: در سال ۹۶ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها موفق به راه اندازی سه مرکز ملاقات فرزندان طلاق (مرکز مهر خانواده) شده است که با توجه به گذشت حدود ۶ ماه از شروع به کار این مراکز، نیاز به ارزیابی و بررسی مشکلات و موانع کار و همچنین استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود برای موفقیت بیشتر طرح است.

وی بیان کرد: این مرکز دارای فضایی باز و بانشاط و مجهز به وسایل بازی بوده و درمجموع محیط مناسبی برای فرزندان طلاق و تحویل آن‌ها به والدین محسوب می‌شود.

اسلامی ضمن تشکر از اداره بهزیستی استان جهت همکاری مناسب در راه‌اندازی این مراکز افزود: اینکه تحویل طفل در یک مرکز و ملاقات در مرکزی دیگر انجام شود مشکلاتی در پی خواهد داشت به همین جهت ما سعی خواهیم کرد اداره بهزیستی را همراه کنیم تا این برنامه‌ها بدون حاشیه اجرا شوند.

در ادامه این نشست محبوبه میرزابیگی مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به حل شدن مشکل حضور مامور نیروی انتظامی در مرکز مهر بهزیستی و حضور روان شناس کودک و نوجوان در این مرکز، تصریح کرد: با توجه به حضور روان شناس، مددکار و مشاوره در مراکز، انتظار می‌رود قضات محاکم خانواده و اجرای احکام همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.