صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رابیو دست بردار انتقاد از دشان نیست
رابیو دست بردار انتقاد از دشان نیست

رابیو دست بردار انتقاد از دشان نیست

هافبک تاثیرگذار و کلیدی پاری ‌سن‌ ژرمن بار دیگر به انتقاد از دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پرداخت.

آدرین رابیو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  EFE، دیدیه دشان، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه چند روز پیش فهرست بازیکنان این ‌تیم برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام کرد.

فهرست دشان هم‌چنان که پیش‌بینی می‌شد به خاطر حضور نداشتن بازیکنانی همچون کریم بنزما و آدریان رابیو با واکنش‌ها و انتقادهای زیادی همراه شد.

رابیو، هافبک ۲۳ ساله پاری ‌سن‌ ژرمن با منتشر کردن بیانیه‌ای به انتقاد خود از  سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه ادامه‌ داد.

او گفت‌: من حاضر نشدم که نام من در فهرست انتظار تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه باشد، چرا که بر این ‌باور هستم انتخاب‌های سرمربی تیم بدون منطق و دلیل ورزشی بود. پیام من کاملا روشن است. دشان باید بر اساس عملکرد بازیکنان در میدان فهرست خود را اعلام می‌کرد و نه دلایل دیگر.

رابیو، یکی از استعدادهای خوب فرانسه در میانه میدان است که توسط کارلو آنچلوتی کشف شد. او در این ‌مدتی که برای پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان رفته همواره از  بهترین های این ‌تیم بوده و مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ جزیره قرار گرفته است. رابیو در فصلی که گذشت توانست قهرمانی در سه جام را با پاری ‌سن‌ ژرمن به دست او در اما دشان حتی انزونزی، هافبک سویا را به رابیو ترجیح داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.