صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خواسته دشان از گریزمان
خواسته دشان از گریزمان

خواسته دشان از گریزمان

سرمربی تیم ملی فرانسه از مهاجم اتلتیکو مادرید می‌خواهد پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

دیدیه دشان

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، دیدیه دشان به برنامه لارک فوت شبکه RMC دعوت شد و درباره آینده آنتوان گریزمان صحبت کرد. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه گفت‌: گریزمان برای این که با فکر آزاد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کند باید پیش از این بازی‌ها در رابطه با آینده‌اش تصمیم گیری کند. بازیکنانم کودک نیستند و می‌توانند آینده‌شان را ببینند در حالی که برای تیم‌ ‌ملی بازی می‌کند.

سرمربی فرانسوی در مورد شایعات اخیر درباره مهاجم اتلتیکومادرید مبنی بر پیوستن به بارسلونا اظهار کرد: این موضوع روی او تاثیر نخواهد گذاشت. او پیش از این گفته بود پیش از جام جهانی درباره آینده‌اش تصمیم گیری خواهد کرد و این کار را انجام خواهد داد. سپس تصمیم خود او خواهد بود. ممکن است دوباره درباره این قضیه صحبت کنیم اما تصمیم نهایی را او می‌گیرد.

گریزمان که اکنون در اردوی تیم‌ ‌ملی فرانسه حضور دارد و خود را برای جام جهانی آماده می‌کند هنوز درباره آینده‌اش صحبتی نکرده است. باشگاه اتلتیکومادرید پیش از این پیشنهادهای مختلفی به مهاجم فرانسوی داده است تا او در این تیم بماند. با این حال هنوز خبر ماندن در اتلتیکومادرید یا پیوستن او به بارسلونا منتشر نشده است. دو ماه پیش گریزمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد  پیش از جام جهانی آینده‌اش را مشخص خواهد کرد. او گفت‌: آینده‌ام پیش از این رقابت‌ها معلوم می‌شود من از بودن در اتلتیکو خشنود هستم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.