صفحه اصلی / استان ها / قم / ایرانی‌ها هراسی از هیاهوی بی اساس استکبار جهانی ندارند

امام جمعه قم:

ایرانی‌ها هراسی از هیاهوی بی اساس استکبار جهانی ندارند

امام جمعه قم گفت: ایرانی های غیور و شجاع هراسی از هیاهوی بی اساس استکبار جهانی ندارند.

امام جمعه قم

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس قم عنوان کرد: رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی با انواع فتنه‌ها به دشمنی با ما پرداختند.

امام جمعه قم افزود: هدف آن ها در این فتنه‌ها براندازی نظام جمهوری اسلامی است، اما با عنایات خداوندی همه این توطئه‌ها با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل و آمریکا هر بار پس از توطئه‌ها، شکست سختی متحمل شده‌اند و پس از هر شکستی ایران اسلامی جبهه مقاومت خود را پیش برده است.

رفتار آمریکایی ها در برجام نشان داد آمریکا دغل‌باز است

 سعیدی بیان کرد: ایرانی های غیور و شجاع هراسی از هیاهوهای بی اساس استکبار جهانی ندارند؛ یکی از دشمنی های بزرگ آمریکا و اسرائیل را در قضیه برجام دیدیم؛ برجام نشان داد آمریکا هیچ ‌گاه مورد اعتماد نبوده ونیست و ثابت‌ شد آمریکا دغل‌باز است، از این رو مسئولان نظام باید در برابر آن هوشیار باشند.

امام جمعه قم اظهار کرد: نباید مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره زد، چرا که دشمنان درصدد هستند اصل نظام را زیر سوال ببرند؛ انقلاب از همان ابتدا در مقابل آمریکا همچون سد محکمی ایستاد و ایرانی ها در طول هشت سال دفاع مقدس به‌خصوص در فتح خرمشهر صلابت خود را نشان دادند.

سعیدی گفت: دولت آمریکا ۷ تریلیون دلار در غرب آسیا برای اهداف خود هزینه کرد اما نتیجه ای به دست نیاورد.

وی خاطرنشان کرد: باید با نقد منصفانه مسئولان در جهت پیشرفت کشور گام نهاد، ترامپ نیز بداند که خروج از برجام خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند.

تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: باید در مسیر پیشرفت، مسئله اقتصاد مقاومتی را جدی گرفت و با اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی و حمایت از بخش خصوصی و جلوگیری از واردات بر مشکلات پیروز شد.

وی تصریح کرد: برخی با نفوذ در صفوف مردم به شایعاتی که درنهایت به سود آمریکا و اسرائیل تمام می‌شود دامن می زنند، آنها باید بدانند با اقدامات خود موجب خشم ملت می شوند و این ملت کمر آن ها را می شکنند.

سعیدی تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام خللی در اراده پولادین ملت ایران ندارد رئیس جمهور آمریکا بداند با با این رفتار خلاف عقل و عرف بین المللی حتی اپوزیسیون داخلی و خارجی را از تعریف هایشان از آمریکا شرمنده کرد به طوری که نمی دانند فضاحت خود را چگونه توجیح کنند.

وی در مورد دیدار اخیر مسئولان نظام با مقام معظم رهبری یادآور شد: رهبری این مقطع را نیز آزمونی دانستند که ملت ایران از آن سربلند بیرون می‌آیند.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: این رویداد نقطه عطفی در ۸ سال دفاع مقدس بود و نقشه شوم استکبار برای جدا کردن بخشی از خاک ایران را نقش برآب کرد.

وی پیرامون انتخابات لبنان و عراق متذکر شد: انتخابات‌ نشان داد سرمایه گذاری‌های آمریکا در منطقه به ضرر آنها تمام شده است؛ رژیم صهیونیستی مدت‌هاست خیره سرانه به پایگاههای جریان مقاومت در سوریه حمله می کند و خسارت های زیاد مالی و جانی با این توهم که نیروهای مقاوم توان پاسخ را ندارند وارد کرده است؛ تا اینکه با نقشه حساب شده و مهارت فوق العاده با ۵۸ موشک پایگاه‌های صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و در این حمله از گنبد آهنین ادعا شده خبری نبود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.