صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انتقاد سرمربی دانمارک از پوگبا: او فقط به مدل مو فکر می کند
انتقاد سرمربی دانمارک از پوگبا: او فقط به مدل مو فکر می کند

انتقاد سرمربی دانمارک از پوگبا: او فقط به مدل مو فکر می کند

سرمربی تیم ملی دانمارک به انتقاد از پل پوگبا پرداخت و عنوان کرد فرانسه خیلی تیمی خاص نیست.

پل پوگبا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، تیم ملی دانمارک یکی از تیم های حاضر در گروه C جام جهانی است که باید برابر فرانسه، پرو و استرالیا به میدان برود. 

آگه هریده سرمربی دانمارک با انتقاد از پل پوگبا ستاره خط میانی فرانسه گفت: او در بازی با منچسترسیتی با موهای آبی و سفید بازی کرد و فکر کنم برابر ما با موهای قرمز و سفید بازی کند. فکر می کنم او فقط به مدل موهای خود فکر می کند.

تیم ملی فرانسه در رده بندی فیفا در رده هفتم قرار دارد و به عنوان یکی از مدعیان وارد مسابقات جام جهانی می شود. در همین رابطه سرمربی تیم ملی دانمارک اضافه کرد: من به فرانسه اعتقادی ندارم. تیم هایی که در رده بندی فیفا در رده های بالایی قرار دارند تیم خوبی هستند ولی به نظرم فرانسه استثنا است و از نظرم فرانسه تیمی خیلی خاص محسوب نمی شود. من بازی فرانسه برابر سوئد را در استکهلم دیدم که با شکست آنها تمام شد. 

تیم ملی دانمارک در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر پرو دیدار خواهد کرد و فرانسه باید به مصاف استرالیا برود. 

دانمارک اولین بار در سال ۱۹۸۶ به جام جهانی راه یافت که به دور دوم نیز رسید ولی در این مرحله حذف شد. در سال ۱۹۹۸ دانمارک در یک چهارم نهایی جام جهانی حضور داشت تا بهترین عملکرد این تیم در جام جهانی باشد. چهار سال بعد، دانمارک در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز حضور داشت و به دور دوم راه یافت و بعد از یک دوره غیبت در سال ۲۰۱۰ نیز دانمارکی‌ها در جام جهانی حضور داشتند که موفق به صعود از گروه خود نشدند. حالا برای پنجمین بار، این تیم جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.