چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / انعقاد قرارداد ساخت نخستین ترمینال مواد معدنی در بندر شهید بهشتی
انعقاد قرارداد ساخت نخستین ترمینال مواد معدنی در بندر شهید بهشتی

انعقاد قرارداد ساخت نخستین ترمینال مواد معدنی در بندر شهید بهشتی

قرارداد ساخت نخستین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی­ در بندر شهید بهشتی چابهار بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و سازمان بنادر و دریانوردی امضاء شد.

بندر شهید بهشتی

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق این قرارداد طرح یادشده با سرمایه‌گذاری شرکت توسعه تجارت زندگی­ و با سرمایه‌گذاری ۲۸۰ میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال مستقیم ۷۵ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۱۷۵ نفر در مساحتی ۱۳ هکتاری اجرا می‌شود.

تجهیزات این طرح شامل واگن برگردان، نوار نقاله، بیل چرخشی بارگیری و تخلیه،­ لودر بارگیری و تخلیه در بنادر به ظرفیت ۱۵ میلیون تن بارگیری و تخلیه مواد معدنی را انجام می‌دهند.

علاوه بر این تفاهم‌نامه احداث و بهره‌برداری از کارخانه تصفیه شکر امضاء شد که بر اساس آن شرکت صبا پیشرو با سرمایه‌گذاری ۱۲۴ میلیارد تومان در ۵ هکتار زمینه بهره‌برداری ۴۰ ساله را فراهم می‌کند.

قرارداد و تفاهم‌نامه یادشده در حضور «محبی» استاندار سیستان و بلوچستان، «عبدالغفور ایران‌نژاد» نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر،  کنارک و قصرشهر در مجلس شورای اسلامی  «یزدان سیف» معاون وزیر جهاد کشاورزی و «اکبریان» رئیس انجمن سنگ آهن ایران منعقد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.