صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / مدیران ارشد فناوری اطلاعات در مدیریت شعب بانک ایران زمین حضور یافتند

در استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری

مدیران ارشد فناوری اطلاعات در مدیریت شعب بانک ایران زمین حضور یافتند

چشم انداز 1400 بانک ایران زمین با حضور معاونت فن آوری اطلاعات و هیئت همراه برای روسای شعب و مسئولان ستادی مدیریت شعب استان های اصفهان ،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری تشریح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه محمدرضا سبزواری، مقدم معاون فن آوری اطلاعات و هیئت همراه را گرامی داشت و حضور مدیران ارشد را در جمع همکاران صف مایه پشتگرمی و امیدواری دانست.

وی روند صنعت بانکداری در صده جاری و تحولات بسیار چشمگیر ده ساله اخیر را بازگو کرد و خلاقیت را از ضرورتهای بانکداری نوین برشمرد و از مدیران ارشد بانک بخاطر تحولات ایجاد شده در این سال‌ها قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که با یاری خداوند، مساعدت دست اندرکاران ارشد و تلاش بی وقفه همکاران، هرچه سریعتر به چشم انداز۱۴۰۰ بانک دست یافته و بانک ایران زمین به عنوان اولین بانک دیجیتالی در کشور معرفی شود.

سبزواری لازمه قدردانی از مدیران ارشد بانک را تلاش بیشتر در جهت جلب و جذب منابع و معرفی خدمات نوین و موفقیت را حاصل هم آهنگی تمام اعضاء گروه دانست و از بانکداری دیجیتال به عنوان یک تحول عظیم در عرصه بانکداری نام برد و اظهار داشت: از این پس باید نیازهای مشتریان شناسائی و خدمات خود را بر اساس آنها کانالیزه کنیم.

سپس عباس نیا مدیر بانکداری مدرن با تشریح عملکرد بانک در این حوزه بر نیاز ها و ضرورت شناسایی اهداف و تعیین فاصله های درست و شناخت صحیح از راه ها و راهکارهای حوزه اجرا، بهینه سازی سامانه ها ، سرویس ها و اطلاعات را گامی مهم در جهت ایجاد شرایط پایدار و دستیابی به اهداف بانکداری دیجیتال بیان کرد.

وی با اشاره به مشکلات پیش رو ، رفع و حل و فصل آن را در یک مسیر هدایت شده و با تلاش و همکاری مشترک تمامی واحد ها میسر دانست و حوزه فرآیندها را یکی از مهمترین عوامل حل مشکلات در سازمان‌ها بیان کرد و گفت مشکلات در جریان حاکم بر ساختار یک بانک با تشکیل کمیته های تخصصی و برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت ، فرآیندها ، اصلاح و تکمیل خواهد شد.

در پایان جلسه خاک بیز مدیر زیر ساخت در تشریح اقدامات صورت گرفته در بحث امکانات و بهبود شبکه گفت: بسیاری از نیازهای سخت افزاری شعب با برنامه ریزی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ارتباط شعب با مرکز تماس در جهت رفع خرابی ها گفت: در سال جدید قرارداد های خوبی با شرکت های متخصص در امور پشتیبانی منعقد شده که مشکلات شعب را در زمینه زیر ساخت به حداقل خواهند رساند. و همه این تلاش ها در جهت نقش بانکداری در بازار دیجیتال صورت می گیرد و ما هم باید با تغییر ضرب آهنگ بانک هم گام شویم.

همچنین مطالعه کنید:

پیش به سوی لس‌آنجلس/بلوبانک سامان، حامی ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۸

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرعامل بلو اشاره کرد که این مجموعه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.