صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / سایپا در ارتقای بهره وری به دستاوردهای مهمی دست یافته است
سایپا در ارتقای بهره وری به دستاوردهای مهمی دست یافته است

رئيس سازمان ملي بهره وري ايران:

سایپا در ارتقای بهره وری به دستاوردهای مهمی دست یافته است

سومین نمایشگاه دستاوردهای ارتقای بهره وری و نوآوری گروه خودروسازی سایپا با حضور رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد اين گروه در محل شرکت سایپا گشایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، در مراسم افتتامیه این نمایشگاه مهندس علی اکبر اولیاء رئیس سازمان ملی بهره وری ایران خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که شرکت های بزرگ خودروسازی نظیر سایپا با رویکرد بهره وری به دستاوردهای مهم و قابل توجهی دست یافتند که شایسته قدردانی است.
وی با تبریک روز بهره وری تصریح کرد: ارتقای بهره وری چند سالی است که در گروه سایپا آغاز شده و شاهد نتایج مثبت آن در این مجموعه هستیم که امیدوارم این روند به خوبی ادامه یابد و بالنده تر از گذشته شود.
اولیاء با اشاره به تمرکز و هدف گذاری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۷ در حوزه بهره وری تاکید کرد که با این روند مطمئنا” شاهد ارتقای هرچه بیشتر بهره وری و دستاوردهای گسترده تری در گروه سایپا خواهیم بود.
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه بخش های سایپا به ویژه واحدهای تحقیق و توسعه و با توجه به ارتقای کیفیت در تولیدات، سایپا به حد اعلای بهره وری و کیفیت خواهد رسید تا افتخار کنیم که خودروسازان داخلی چیزی کمتر از خودروسازان خارجی ندارند و خوشحالیم که این خوداتکایی، استقلال و ایستادگی به خوبی در سایپا در حال شکل گیری است و شاهد تلاش سرمایه های ملی در این مجموعه به ویژه سرمایه نیروی فنی و مدیریتی هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.